רכז אדמיניסטרטיבי / רכזת אדמיניסטרטיבית - 50% משרה – ג'וינט ישראל מעבר למגבלות
- תאריך פרסום המשרה:
- 22/06/2022
אנו מחפשים לישראל מעבר למגבלות רכז אדמיניסטרטיבי / רכזת אדמיניסטרטיבית - 50% משרה החלפה לחופשת לידה
תיאור התפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של מספר תחומים: מענה טלפוני, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות
- ניהול יומנים: ניהול יומנים של ראשי התחומים ומנהלי התוכניות, תיאום דיונים רבי משתתפים
- תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה אחר הפקות דפוס ודיגיטל, הכנות לקראת ימי עיון וכנסים, תמיכה בשיווק חומרי המרכז.
- קניינות- הזמנת שירותים וטובין מספקים, פתיחת הזמנות ותשלומים במערכת הכספים
דרישות התפקיד:
- אדמיניסטרציה: ניסיון בניהול לשכה ובעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים – חובה
- אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות OFFICE, word, Excel, Power-Point, zoom – יכולת לזמן פגישות, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים.
- רקע בניהול תקציבים, הצעות מחיר ותשלומים. ניסיון בעבודה עם sap- יתרון
- כישורים ארגוניים: סדר, ארגון וההקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי ובריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים
- יחסי אנוש: יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות
- עברית שפת אם – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ, אנגלית - יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
- ניסיון בהפקות חומרים ואירועים- יתרון
פרטים נוספים:
- עבודה ב – 50% משרה, נדרשת הגעה למשרדי הארגון בירושלים (לפחות פעמים בשבוע)
- החלפה לחופשת לידה – התחלה מיידית לתקופה של כחצי שנה
קורות חיים יש להגיש באמצעות הטופס עד לתאריך ה- 6/7/2022 , רק פניות מתאימות יענו
טופס הגשת מועמדות
במידה ואין באפשרותך למלא את הטופס, ניתן לשלוח אלינו פרטי קשר וקובץ קורות חיים לכתובת [email protected]