fbpx

רכז אדמיניסטרטיבי / רכזת אדמיניסטרטיבית - 50% משרה – ג'וינט ישראל מעבר למגבלות

תאריך פרסום המשרה:
22/06/2022

 אנו מחפשים לישראל מעבר למגבלות רכז אדמיניסטרטיבי / רכזת אדמיניסטרטיבית - 50% משרה החלפה לחופשת לידה

תיאור התפקיד: 

  • ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של מספר תחומים: מענה טלפוני, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות
  • ניהול יומנים: ניהול יומנים של ראשי התחומים ומנהלי התוכניות, תיאום דיונים רבי משתתפים
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה אחר הפקות דפוס ודיגיטל, הכנות לקראת ימי עיון וכנסים, תמיכה בשיווק חומרי המרכז.
  • קניינות- הזמנת שירותים וטובין מספקים, פתיחת הזמנות ותשלומים במערכת הכספים

דרישות התפקיד:

  • אדמיניסטרציה: ניסיון בניהול לשכה ובעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים – חובה
  • אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות OFFICE, word, Excel, Power-Point, zoom – יכולת לזמן פגישות, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים.
  • רקע בניהול תקציבים, הצעות מחיר ותשלומים. ניסיון בעבודה עם sap- יתרון
  • כישורים ארגוניים: סדר, ארגון וההקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי ובריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים
  • יחסי אנוש: יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות
  • עברית שפת אם – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ, אנגלית - יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
  • ניסיון בהפקות חומרים ואירועים- יתרון

פרטים נוספים: 

  • עבודה ב – 50% משרה, נדרשת הגעה למשרדי הארגון בירושלים (לפחות פעמים בשבוע)
  • החלפה לחופשת לידה – התחלה מיידית לתקופה של כחצי שנה

 

קורות חיים יש להגיש באמצעות הטופס עד לתאריך ה- 6/7/2022 , רק פניות מתאימות יענו 


טופס הגשת מועמדות

במידה ואין באפשרותך למלא את הטופס, ניתן לשלוח אלינו פרטי קשר וקובץ קורות חיים לכתובת [email protected]

דילוג לתוכן