חוקר/חוקרת כמותי לצוות אוכלוסייה ערבית
- תאריך פרסום המשרה:
- 21/05/2023
דרוש/ה חוקר/ת כמותי לצוות אוכלוסייה ערבית
צוות האוכלוסייה הערבית הוא צוות צעיר אשר עוסק בפעילות הממשלה במסגרת תוכניות לקידום ושילוב האוכלוסייה הערבית בישראל. המחקר עוסק במגוון רחב של תחומי ידע ועושה שימוש במגוון שיטות מחקר. הצוות מתרחב ומגייס בימים אלו חוקרים חדשים, כדי להתמודד עם האתגרים העומדים בפניו במגוון תחומי פעילותו.
הצוות מגייס חוקר/ת יישומי/ת מצטיין/ת בעל/ת יכולות ניתוח, ניסוח ועצמאות מחקרית.
תיאור תפקיד:
תכנון מערך מחקר כולל בניית כלי מחקר
עיבוד וניתוח נתונים כמותיים
חילוץ מסקנות ראשוניות מן המידע אשר נאסף. יכולת "לספר את הסיפור"
כתיבת דוח מחקר או חלקים ממנו, וכן מסמכים נוספים לפי הצורך
הצגת ממצאי המחקר בפני קובעי מדיניות והקהל הרחב
ניהול קשר עם גורמים שונים לאיסוף מידע, לראיונות ולניהול המחקר
אחריות לביצוע כמה מחקרים בו-זמנית
העבודה כוללת ממשקים הן מול חוקרים אחרים במכון הן מול גורמי חוץ, ובהם משרדי ממשלה
דרישות התפקיד:
תואר שני או שלישי במדעי החברה
יתרון לניסיון במחקר במדעי החברה (לפחות של שנה), שלא במסגרת הלימודים. יתרון לניסיון במחקר יישומי
ידע בשיטות מחקר כמותיות ויכולת לבצע ניתוחים סטטיסטיים כולל:
- שליטה בתוכנות סטטיסטיות (כמו - SPSS, SAS, STATA, R)
- קליטה וארגון של קובצי נתונים גדולים
- ביצוע ניתוחים סטטיסטיים ויישום שיטות כמותניות ברמה גבוהה
- חילוץ מסקנות ראשוניות מניתוח הנתונים
הכרת מגוון שיטות מחקר להערכת ההשפעות של שינויי מדיניות ותוכניות התערבות - יתרון
הכרת שיטות לניתוחי עלות-תועלת או לניתוחי עלות-מועילות - יתרון
ידע בשיטות מחקר איכותניות - יתרון
שליטה בתוכנות OFFICE (בדגש על אקסל)
יכולת כתיבה בעברית ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ועם אנשים מארגונים שונים ולקוחות
יכולת עבודה עצמאית
ניסיון בעבודה בארגון מחוץ למסגרת האקדמית - יתרון
דוברי השפה הערבית - יתרון
ידע והיכרות עם תחום המחקר בחברה הערבית - יתרון
נכונות למשרה מלאה.
מקום העבודה בירושלים (אפשרות לשילוב בין עבודה מהבית לעבודה במשרד)
בשאלות הבהרה אפשר לפנות לד"ר יונתן אייל [email protected] (לא לצורך הגשת קורות חיים)
טופס הגשת מועמדות
במידה ואין באפשרותך למלא את הטופס, ניתן לשלוח אלינו פרטי קשר וקובץ קורות חיים לכתובת [email protected]