רכז אדמיניסטרטיבי - ג'וינט אשלים

תאריך פרסום המשרה:
14/09/2021
  • ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של מספר תחומים: מענה טלפוני, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות
  • ניהול יומנים: ניהול יומנים של ראשי התחומים ומנהלי התוכניות, תיאום דיונים רבי משתתפים
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה אחר הפקות דפוס ודיגיטל, הכנות לקראת ימי עיון וכנסים, תמיכה בשיווק חומרי המרכז.
  • קניינות- הזמנת שירותים וטובין מספקים, פתיחת הזמנות ותשלומים במערכת הכספים
  • אחריות למידע הנוגע לתכניות עבודה של המהלך והתכניות בתחום - אחריות זו כוללת שליטה במערכות הנוגעות לתכניות העבודה, טיוב נתונים, הפקת דוחות.
  • ביצוע משימות ייחודיות בהתאם לבקשת הממונה


דרישות התפקיד:

  • אדמיניסטרציה: ניסיון בניהול לשכה ובעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים – חובה
  • אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות OFFICE, word, Excel, Power-Point, zoom – יכולת לזמן פגישות, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים.
  • רקע בניהול תקציבים, הצעות מחיר ותשלומים. ניסיון בעבודה עם sap- יתרון
  • כישורים ארגוניים: סדר, ארגון וההקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי ובריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים
  • יחסי אנוש: יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות
  • עברית שפת אם – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ, אנגלית - יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
  • ניסיון בהפקות חומרים ואירועים- יתרון
  • ניסיון בעבודה עם Salesforce -יתרון

פרטים נוספים: 

  • העבודה בימים א-ה, במשרה מלאה ; נדרשת גמישות בשעות העבודה
  • משרדי ג'וינט ישראל בירושלים

 

קורות חיים יש להגיש באמצעות הטופס עד לתאריך ה 20/9/2021, רק פניות מתאימות יענו 

 *המשרות באתר הג׳וינט מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ונגישות, אך פונות לכל המגדרים באופן שוויוני

טופס הגשת מועמדות

במידה ואין באפשרותך למלא את הטופס, ניתן לשלוח אלינו פרטי קשר וקובץ קורות חיים לכתובת [email protected]