דיור נתמך: תהליכי הערכה ותובנות מרכזיות

נוצר ע"י גבע, תמר; שטרן, אפרת
מסמך/מצגת22 עמ'עברית2019

מטרת התכנית ללוות אנשים עם מגבלות, בגילאי 21-55, למגורים עצמאיים בקהילה, תוך מימוש בחירותיהם, מטרותיהם ושאיפותיהם. המסמך מסכם את עיקרי תובנות תהליכי המחקר וההערכה שבוצעו לתכנית

שותפים: המשרד לשירותים חברתיים, קרנות הביטוח הלאומי

 

פריטי ידע קשורים

האזוריות החדשה בישראל כרך 4: תכנון אזורי

מטרת סקירה זו, בנושא תכנון אזורי, היא לפרוש יריעת ידע רחבה באופן סדור ומתומצת. הסקירה משלבת ספרות אקדמית עם מסמכי יסוד שנכתבו על ידי ארגונים ציבוריים ופרטיים העוסקים במדע האזור ובאזוריות שותפים: משרד הפנים, מפעם, מרכז השלטון המקומי בישראל  

מסמך/מצגת 2018

מיפוי דרכי פעולה לקידום התלמידים המתקשים בבתי הספר החרדיים היסודיים של רשת מעיין החינוך התורני: דו"ח מחקר

מיפוי זה הוא ראשון מסוגו בבתי הספר של מעיין החינוך התורני ובמערכת החינוך החרדית בכלל. הוא מאפשר מבט מעמיק אל התמודדותה היום-יומית של כלל החברה החרדית עם קשייהם של תלמידים ואל צרכיה בתחום זה שותפים: משרד החינוך, קרן הארי ויינרייב  

מסמך/מצגת 2014

סיפור הקמת הפורומים המחוזיים לגיל הרך

המסמך מתאר את תהליך הקמתם של הפורומים לגיל הרך במסגרת התחלה טובה, מרכיב הגיל הרך בתכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון. פורומים אלה נועדו לתכנן ולבקר את יישום הפרויקטים בתכנית שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד העלייה והקליטה, המשרד לביטחון הפנים  

מסמך/מצגת 2015

מדיניות עם הפנים לקהילה: מחקר הערכה

המחקר בוחן את תהליכי יישום מדיניות "עם הפנים לקהילה" ואת תוצאותיה. ההערכה מיועדת לשמש בסיס הן לעיצוב המדיניות, תוך כדי ביצועה, והן לקבלת החלטות על המשך התוכנית והפצתה לתחומים ולשירותים אחרים שותפים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים

2008
Send this to a friend