טפאס פרק 7: סטוריטלינג – איך למצוא סיפור ואיך לספר אותו

נוצר ע"י דונשיק, לילך
שמע29.04 דק'שמע: עברית2019

הסכת (פודקאסט) על למידה בעולם החדש: פרק עם ליאור שוהם על התאמת סיפור למסר ודרכים לספר אותו

פריטי ידע קשורים

הורים כשותפים – תכנית חינוכית-קהילתית לילדים בגיל הרך ולהוריהם בחברה הערבית-בדואית בנגב

מודל הפעלה של תכנית הורים כשותפים שותפים: אג׳יק מכון הנגב, המוסד לביטוח לאומי, קרן ון ליר, הפדרציה היהודית של ניו יורק, הפדרציה היהודית של סן פרנסיסקו, נשות הדסה

מסמך/מצגת

השתתפות נוער עם מוגבלויות בפעילות השכבה הבוגרת בתנועת הנוער

המדריך נפתח בשני פרקים אודות עיקרי התפיסה שעומדת בבסיס התכנית. בפרק השלישי מוצג מודל ההשתתפות של החניכים. הפרק הרביעי מוקדש לתהליכי הסיום והפרידה בסניף. בפרק החמישי והאחרון מובאת סקירה על העבודה המשותפת עם המעטפת התומכת של החניך שותפים: משרד החינוך, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי, מועצת תנועות הנוער, קרן שלם, איגוד מנהלי […]

מסמך/מצגת 2018

סיפתח: תכנית מנטורינג בתעסוקה לאנשים עם מוגבלות

מטרתו של מסמך זה היא לאגד את המטרות, מודל ההפעלה וכן להציג את מסמכי השיווק, המערכים ושאלוני מדידה, בהם נעשה שימוש במהלך התכנית, ובכך להוות מדריך יישומי מלא להפעלתה שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2020

שימוש בוואטסאפ בקהילות למידה: להוציא את המיטב

פרקטיקות וטיפים על אופן השימוש בוואטסאפ ודרכים למינוף הכלי להעלאת דיון פורה, הכוונת השיח בקבוצה ולתמיכה בבניית קהילה לומדת שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2020
Send this to a friend