שירותי האומנה בישראל: תהליכי שינוי ותמונת מצב

נוצר ע"י שורק, יואה; סבו-לאל, רחל; בן סימון, ברכי
מסמך/מצגת18 עמ'עברית2014

בשנת 2001 החל תהליך הפרטה חלקית של ענף האומנה. מטרת המחקר המרכזית היתה לספק מידע על אופן הפעלת שירותי האומנה על ידי הארגונים המפעילים, כבסיס לשיפור השירות והמענים הניתנים במסגרתו. מטרה נוספת של המחקר הייתה לבחון את דפוסי השימוש בשירותי האומנה בשנים 2000-2012

שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, סנדלר אנני

פריטי ידע קשורים

לגדול בתוך קשר

פורסם בכתב העת “הד החינוך”. במאמר זה מוצגת בקצרה הפדגוגיה הפסיכודינמית המשלבת בין פסיכואנליזה לחינוך כמענה לאתגרי החינוך

מסמך/מצגת 2014

תכנית להשתלבות ילדים ונוער עם מוגבלות בתנועות הנוער: דו״ח סיכום

דו”ח זה מתמצת את עיקרי התכנית לקידום השתלבות והפעילות במסגרתה. בדו״ח משולבים קישורים למגוון תוצרים שהופקו במהלך התכנית שותפים: משרד החינוך, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי, מועצת תנועות הנוער, קרן שלם, איגוד מנהלי המחלקות לחינוך

מסמך/מצגת 2019

עידוד בשיטת נקודה: תכנית בית-ספרית לטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז ADHD

תכנית עידוד היא תכנית ניסיונית שמטרתה לספק שירות הוליסטי במסגרת בית הספר הכולל אבחון וטיפול בילדים הסובלים מהפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות וייעוץ והדרכה להורי הילדים ומוריהם. התכנית פועלת בשיטת נקודה, המדגישה את הקשר בין נוירולוגיה להתנהגות שותפים: משרד הבריאות, עיריית ירושלים, קרן מנדל ברמן למחקר על ילדים עם מוגבלויות

מסמך/מצגת 2008

למידה לאורך החיים – Lifelong Learning

שוק העבודה העתידי מתאפיין בין השאר בצורך ללמוד ולהתעדכן מקצועית במהלך הקריירה. נדרשת “למידה לאורך החיים.” מהו המושג? כיצד הוא מוגדר בעולם? ומהן התכניות המרכזיות והמודלים לפעולה הקיימים במדינות שונות בעולם. בסקירה מידע ראשוני על מודלים, תכניות והתייחסויות לנושא  

מסמך/מצגת 2017
Send this to a friend