איכות השירותים

קידום איכות השירותים הציבוריים בישראל תוך שימת האדם במרכז.

האתגר

השירותים הציבוריים בישראל אינם מועילים ויעילים דיים. במהות הם מסתכלים על חסמים, אתגרים וצרכי המערכת ולא מונעים ממתן מענה לצרכי הפרט.

המענה

קידום שירותים ציבוריים ממוקדי אדם, יעילים יותר ומשיגים את התוצאות הטובות ביותר עבורו באמצעות הסרת חסמים והכנסת מידע ותבניות עבודה חדשות.

הידעת?

סך כל תקציב הרכש החברתי מהווה 66% מכלל תקציבי הרכש במשרדים החברתיים, ומקיף כ- 280 שירותים בהיקף של למעלה מ- 9 מיליארד ש"ח בשנה!

המענה

מודל ההתערבות הייחודי של איכות השירותים ל MAP

  • תכנית “האדם במרכז” חותרת לשינוי הגישה הממשלתית – מבניית שירותים מלמעלה למטה, לבניית שירותים מלמטה למעלה סביב צרכי הפרט.

  • התאמת כלים המדגישים את חוויית הלקוח לשירותים חברתיים ממשלתיים, לדוגמה: יצירת מסע לקוח המלווה הורים לילדים עם מוגבלויות ועיצוב מערכת דיגיטלית תואמת.

  • תכנית “החממה” פועלת להיטיב את השירותים החברתיים הניתנים במיקור חוץ, באמצעות פיתוח שיטות מתקדמות לכתיבת מכרזים עבור אותם שירותים, ובאופן מבני מאפשרת למשרדי הממשלה להתנסות בכלים וחשיבה חדשנית בעיצוב מנגנוני העבודה.

שיתופיות בין מגזרית

למידע נוסף

מיצוי משאבים

למידע נוסף
אשכולות אזוריים - ראשי ערים מהנגב המזרחי

אזוריות

למידע נוסף

דיגיטציה

למידע נוסף
דילוג לתוכן