סינון תוצאות
Jobify – מערכת הכוון תעסוקתי
Jobify הינה מערכת הכוון תעסוקתי מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת למשתמשים לתרגם את הניסיון, הידע והיכולות שלהם לשפת הכישורים ולהתחבר למשרות, מסלולי קריירה ולימודים בהתאמה אישית מבוססת כישורים. הפלטפורמה מספקת המלצות מותאמות אישית למשרות, מאפשרת צמיחה מקצועית ומציעה מגוון מסלולי לימוד לרכישת כישורים נדרשים. למי מיועדת פלטפורמת Jobify? Jobify מיועדת לכל מי שמחפש לצמוח מקצועית ולהתקדם […]
מפת הדרכים לעולם העבודה – מודל פיתוח קריירה מוכוון כישורים
מפת הדרכים לעולם העבודה מתארת את הדרך בה צועד אדם לאורך חייו המקצועיים לטובת בחירה, השתלבות והתפתחות בעולם העבודה. מפת הדרכים מבוססת על מודלים מהארץ ומהעולם, הנהוגים בארגוני תעסוקה ובמוסדות אקדמיים ומנגישה את הידע והכלים באופן מובנה וברור. המפה מחולקת לחמש נקודות ציון מרכזיות בתהליך פיתוח הקריירה: להכיר את עצמי, לחקור אפשרויות, להתמקד ולבחור, לצאת […]
ליווי תעסוקתי קצר מועד עבור צוותי מוקדי תעסוקה בחירום
אנו נמצאים בימים מורכבים של מלחמה וטראומה המובילים למשבר לאומי חסר תקדים. מאמצי הייצוב והשיקום, תוך כדי שמצב החירום והקשיים הנובעים ממנו נמשכים, מאתגרים ודורשים היערכות מחודשת, גמישות ואורך רוח. תקופה זו מזמנת אתגרים בכל תחומי החיים, ובפרט בתחום של קידום ופיתוח מענים תעסוקתיים לפרט. האתגר מורכב אף יותר, כאשר נדרש מענה לאנשים וקהילות אשר […]
תוכניות עבודה ג’וינט תבת 2023
תוכנית העבודה של ג’וינט תבת במסגרת שותפות רחבה עם 12 משרדי ממשלה. התכנית מכוונת להתקדמות בהשגת היעדים הבאים: חיזוק ההון האנושי – עלייה ברמת המיומנויות והכישורים של הפרט שילוב בתעסוקה איכותית הבאה לידי ביטוי בשכר הקטנת ה-mismatch באמצעות זיהוי צמתי ההתערבות ושיפור ההכוון שיפור מנגנוני ההכשרה וההכנה לעולם העבודה השבחת הסביבה הארגונית והעסקית התומכת במיצוי […]
Next U Pro- התכנית למינוף והנגשת הזדמנויות לשם פיתוח קריירה עבור נוער וצעירים מהחברה הערבית
ג’וינט – תבת ומינהל תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות, זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, פועלים מזה עשור במגוון דרכים להרחבת שילובה האיכותי של האוכלוסייה הערבית בשוק העבודה. בפני האוכלוסייה הערבית בכלל, ובהתייחס לקבוצת הצעירים בפרט, ניצבים חסמים רבים ומגוונים המקשים על כניסתם לשוק התעסוקה ובהמשך מונעים את השתלבותם המיטבית במקצועות איכותיים ובעלי פריון גבוה. ניכר כי הצעירים […]
מחקר עמדות הצרכים של החברה החרדית בכניסתם לתעשיית ההייטק
ממצאי שאלון לסקר שהשיבו כ 3 אלף אנשים על מה הם הצרכים, האתגרים והפתרונות עבור קידום הציבור החרדי בתעשיית ההייטק. בנוסף, הממצאים מאפשרים תמונת מצב עדכנית על היקף העובדים החרדים בתעשיית ההייטק, רמות השכר וסוגי החברות שבהם עובדים. שותפים: מכון אסקריא והמיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק תגיות: חרדים, שילוב חרדים בהייטק
מחקר מעסיקים לבחינת עמדות לשילוב חרדים בתעסוקה
המחקר בשיתוף מרכז אקורד לפסיכולוגיה חברית והג’וינט במיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק, בחן את העמדות של כאלפיים עובדים מהציבור הכללי ביחסם לשילוב עובדים מהציבור החרדי בחברה. שותפים: מרכז אקורד והמיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק תגיות: חרדים, שילוב חרדים בהייטק
רמה ד’ – “אל העברית – מעגלים”
נושא התוכן המרכזי של הספר רמה ד’ הוא מעגלי זהות. זהותו של האדם מזמנת העמקה במעגלים שונים, ובראש ובראשונה היכרותו עם עצמו, והגדרת זהותו שלו, וזאת לצד חיבורים למעגלים הסובבים אותו במהלך חייו. למשל, הבית והמשפחה, הסביבה, התעסוקה ועוד. ברמה ד’ ייחשפו המשתתפים לתחום התעסוקה בצורה ייחודית. בכל יחידת לימוד יהיה תת-פרק שנושאו תחום מקצועי כלשהו, […]
מחקר: שיעור מקבלי שכר מתחת לפוטנציאל בישראל בהשוואה למדינות OECD
מחקר זה בוחן מה שיעור מקבלי השכר הנמוך בישראל בהשוואה בינלאומית תוך בקרה על מאפייני העובדים. המחקר עושה שימוש בסקר פיאאק – מסד נתוני מיקרו משותף לישראל ולמדינות ה-OECD. המחקר מציף ניתוח ראשוני של התאמה בין רמתצ הכישורים לקמת השכר ומצביע על מצב יחודי בישראל, בו ישנה קבוצה משמעותית של עובדים ששכרם נמוך באופן ניכר […]
רמה ב’ – “אל העברית – בעבודה”
רמה ב’ – “אל העברית – בעבודה”: הספר מיועד למשתתפים ערבים ומותאם להם, ומטרתו היא ללמד עברית ברמה ב’. ההיבט התקשורתי הוא כמובן החשוב ביותר עבורם, והוא נחוץ לצורך השתלבותם המיטבית בחברה ולקידומם החברתי־ כלכלי. לצורך כך נבחרו נושאים הקשורים לעולם המקצועי, בכל הנוגע לחיפוש עבודה, לכתיבת קורות חיים, להכנה לריאיון עבודה וכו’. לשם השגת שליטה […]
רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”
רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”: הספר מיועד לתרום להשתלבותו של המשתתף הערבי בסביבה דוברת עברית, ולהביא אותו להצלחה בלימודיו ובתחום תעסוקתו. ברמה א’ נעסוק בנושאים אישיים הקשורים למשתתף ולעולמו הקרוב: אני וביתי, אני ומשפחתי, אני בכיתה. הדגש התקשורתי מתבטא ביכולת לתקשר עם המורה ועם קבוצת השווים. זכויות יוצרים ספרי “אל העברית” של תכנית” עברית+ ” […]
רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”
רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”: ברמה ג’ אנו עוסקים בנושאים כלל-עולמיים וכלל-אנושיים, בשילוב הכנה לתעסוקה משמעותית בסביבה דוברת עברית, או ללימודים אקדמיים בעברית. אם ברמה א’ היכולת לתקשר היא עם המורה ועם קבוצת השווים, וברמה ב’ המשתתפים מתנסים במפגשים קצרים וממוקדים מחוץ לכיתה, ומתפקדים במעגל הרחב יותר של “האני”, הרי בסיום רמה ג’ […]