fbpx

מעניקים סיוע לנפגעי רעש האדמה במרוקו

משלחת סיוע חירום של ארגון הג’וינט הגיעה הלילה למרוקו בעקבות רעידת האדמה

משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו

משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו

משלחת החירום של הג’וינט, אשר תגיע הלילה למרוקו ותחבור לצוותים בשטח, כוללת מומחים של הארגון לטיפול באסונות. זאת על בסיס הניסיון הרב שנצבר בארגון לאורך השנים, כולל רעידת האדמה שהתרחשה בפברואר האחרון בטורקיה.לצד הפעילות ההומניטרית לנפגעי רעש האדמה במרוקו, אנשי משלחת הסיוע של הג׳וינט למדינה חילקו למשפחות היהודיות במרקש חבילות מזון ודבש לקראת ראש השנה.
צוות המשלחת הגיע בסמוך לאירוע ופועל מסביב לשעון, יחד עם מועצת הקהילות היהודיות של מרוקו, על מנת להעניק סיוע הומניטארי לכלל האוכלוסיה באזורי האסון. במסגרת הפעילות הקמנו נקודות סיוע בהן הנפגעים מרעש האדמה מקבלים ביגוד, מזון, שמיכות ואמצעים נוספים, סמוך למוקדי הרעש ובאזורים מרחוקים ומבודדים ברחבי המדינה.
תוך כדי הפעילות, צוות הג׳וינט יחד עם קהילת מרקש, ביקרו משפחות יהודיות וחילקו להם חבילות מזון לחג, “על מנת לאפשר בתוך המציאות הקשה להרגיש את רוח ושמחת החג”, אמר ישראל שרלי סבאג, מנהל הג’וינט במרוקו.
צוות הג’וינט ממשיך לפעול ככל הניתן במטרה לסייע לכלל תושבי מרוקו.

פעילות הג׳וינט במרוקו מתקיימת עוד מאז 1947, בשותפות עם הקהילה היהודית המקומית המונה כ-1,500 איש ואישה. בתמיכת הג׳וינט, ניתנים שורה של שירותי רווחה, חינוך, בריאות וכן בית האבות היהודי בקזבלנקה. מרבית הקהילה היהודית גרה באזור קזבלנקה, וכ-120 באזור מרקש. 

 

משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו משלחת סיוע של הג'וינט לנפגעי רעדית האדמה במרקו

דילוג לתוכן
Send this to a friend