fbpx

כבוד: האוניברסיטה הווירטואלית של הג’וינט זכתה בפרס “אנשים ומחשבים”

במעמד הפרס: מימין, רייאן הס, זוהר וולובלסקי ואנט צרפתי. (צילום: ניב כהן)

במעמד הפרס: מימין, רייאן הס, זוהר וולובלסקי ואנט צרפתי. (צילום: ניב כהן)

אנחנו שמחים לבשר שפלטפורמת הלמידה הדיגיטלית של ארגון הג’וינט – JOINT UNIVERSITY זכתה בפרס פרויקט מצטיין לזמן קורונה, במסגרת “תחרות מצטייני המחשוב” של מגזין “אנשים ומחשבים”.

"תחרות מצטייני המחשוב" של אנשים ומחשבים
“תחרות מצטייני המחשוב” של אנשים ומחשבים

ה- JOINT UNIVERSITY היא מערכת דיגיטלית מתקדמת שמעניקה מענה כולל לצרכי הלמידה וההתפתחות המקצועית של עובדי הארגון.

ארגון הג’וינט הקים את המערכת כדי ליישם הלכה למעשה את תפיסת הלמידה לאורך החיים (Life Long Learning), ומתוך רצון להעניק חשיבות גדולה לפיתוח ההון האנושי שלו.

עם פרוץ משבר הקורונה, כלל עובדי הארגון עברו לעבודה מהבית והצורך בלמידה של כלים ומיומנויות חדשות הפך לדחוף וקריטי. לכן הוחלט להאיץ את תהליך הפיתוח ולהקדים את השקת הפלטפורמה.

אות ההוקרה
אות ההוקרה

במערכת המונגשת בעברית, אנגלית (ובקרוב רוסית) לומדים מדי חודש כ-600 עובדים מכל רחבי העולם. המערכת כוללת למעלה מ-8000 פרטי למידה דיגיטלית בנושאים מגוונים, משימוש בכלים טכנולוגים ועד למיומנויות ניהול מורכבות.

באמצעות המערכת יש לכלל העובדים גישה לתכני הלמידה האיכותיים של LINKEDIN LEARING בנוסף לתכני למידה הקיימים בעולם הדיגיטלי או המופחתים על ידי אגפי הג’וינט. כמו כן בעת הצורך מפתחים תכני למידה המותאמים ספציפית לאתגרי הארגון.

בנוסף, המערכת מנגישה לעובדים את מלאי ההרצאות והקורסים הנערכים בארגון, מאפשרת למידה חברתית ומספקת נתונים על הלמידה בג’וינט, כאשר ניתן ללמוד בכל עת ובכל מקום באמצעות אפליקציה ייעודית.

במעמד הזכייה: מימין, זוהר וולובלסקי, ענת צרפתי ורייאן הס. (צילום: ניב קנטור)
במעמד הזכייה: מימין, זוהר וולובלסקי, אנט צרפתי ורייאן הס. (צילום: ניב קנטור)

התוכן מונגש ומותאם אישית לכל עובד על פי תפקידו ותחומי העניין המקצועיים שלו.

את המערכת הקימו ומנהלים צוות הלמידה וההדרכה של הארגון, ביחד עם צוות המחשוב. האתגר הוא תמיד לשמור על רלוונטיות לעובדים ולספק פתרונות לאתגרים העסקיים המורכבים הניצבים בפניהם ברמה היומיומית.

המערכת ממשיכה להתפתח בכל עת, בעזרת משוב תמידי של העובדים.

דילוג לתוכן
Send this to a friend