fbpx

‘לייט-אפ’: הכוח הנשי העולה בחברה הערבית

'לייט-אפ': הכוח הנשי העולה בחברה הערבית

ביום חמישי (3/9) נערך אירוע סיום מקוון לתכנית LIGHT UP – Influential Arab Woman Mobility.

תכנית ‘לייט אפ’ היא שת”פ של הג’וינט עם קרן פרס בראשית וארגון מתן, שנועדה לטפל בבעיות תת ייצוג של נשים ערביות בתפקידי ניהול בכיר ועמדות השפעה.

מנהלת התכנית נע’ם אבו חרפה סמארה ציינה: “מטרת התוכנית היא לבנות מנהיגות נשית ראשונה מסוגה, לנפץ תקרות זכוכית ולשנות את פני החברה.”

“התחלנו לפני כשנה. 20 נשים ערביות מוצלחות ממגוון זירות: פוליטיקה, אקדמיה, חברה ועוד, כאלו שהשאירו את חותמם האישי בתחומי הפעילות והעיסוק שלהן. היום אנחנו חוגגות את מפגש הסיום שכולל את הצגת הפרויקטים הקהילתיים האדירים שהמשתתפות הובילו במהלך התקופה. מבחינתו זו גם נקודת ההתחלה לשינוי המציאות – לראות נשים ערביות שמגיעות לדרגים הבכירים ביותר בכל תחום, שיהוו מודל, במיוחד הבחורות שעדיין בתחילת דרכן.
כולי גאווה בנשים הללו, במה שהשגנו ובמה שנשיג בעתיד הקרוב והרחוק.”

באירוע השתתפו 20 בוגרות המחזור הראשון עם המנטוריות שליוו אותן לאורך כל הדרך, ועוד ארגונים עסקיים וחברתיים בנוסף לנציגים מגופיים ממשלתיים

מנכ”לית ג’וינט ישראל ד”ר סיגל שלח ומנכ”לית ג’וינט-תבת עינב אהרוני-יונס בירכו על הצלחתן של המשתתפות והדגישו שהאתגרים הבאים הם ללמוד על הרחבת יעדים ומעגלי ההשפעה.

 

מנכ"לית ג'וינט ישראל ד"ר סיגל שלח מברכת את הבוגרות
מנכ”לית ג’וינט ישראל ד”ר סיגל שלח מברכת את הבוגרות

 

לדבריה של סאנה בריטבסקי, המשנה למנכ”ל קרן פרס בראשית, ייחודיותו של המיזם הנוכחי הינו במינופן של נשים “רגילות” כביכול אל הישגים והגשמה עצמית. “אין דבר שמרגש אותי יותר מאשר לראותן עולות לגדולה ומצליחות, כאשר הן עצמן הופכות מובילות דעת קהל ומנטורויות לנשים שיבואו בעקבותיהן”.

כל הכבוד ובהצלחה לבוגרות! 👏👏👏

 

ליצירת קשר עם מנהלת תכנית ‘לייט-אפ’, נע’ם אבו חרפה סמארה: [email protected]

דילוג לתוכן
Send this to a friend