fbpx

נבחרת הדירקטורים והגברת הראשונה

“בתנועה מתמדת”- הכנס השנתי של ארגון ג’וינט-אלכא ו”נבחרת הדירקטורים החברתית”

נבחרת הדירקטורים והגברת הראשונה

 

“בתנועה מתמדת” – במעמד רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, ומנכ”לית ג’וינט-ישראל, ד”ר סיגל שלח, התקיים הכנס השנתי של ארגון ג’וינט-אלכא ו”נבחרת הדירקטורים החברתית”.

נבחרת הדירקטורים היא מיזם לאומי מבית היוצר של היחידה למנהיגות מתנדבת, בג’וינט ישראל, שמטרתו חיזוק ומינוף דירקטוריונים בשדה החברתי באמצעות גיוס מנהלים ומנהלות מובילים ומומחים בתחומם ושילובם כדירקטורים בארגונים חברתיים.

בנבחרת חברים מנהלות ומנהלים מהמגזר העסקי בעלי מוטיבציה אמיתית להשפיע ולקדם עשייה חברתית. עד כה הוכשרו במסגרת התוכנית קרוב ל-130 דירקטורים.הכנס עסק בכיוונים החדשים אותם יובילו הדירקטוריונים החברתיים לאור המגמות העולמיות המאפיינות את השדה החברתי בשל משבר הקורונה.בין ראשי הארגונים שהשתתפו בכנס: נאוה ברק, נשיאת עלם, מיקי חיימוביץ’, יו”ר מרכז השל וקיימות, איה כהן, יו”ר עמותת קשר, תומר וואכטל, יו”ר עמותת כיוונים, אסטורה מודנה, יו”ר מחשבה טובה, ועוד.

בדברי ברכתה לראשי הארגונים החברתיים אמרה רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג: ״מנסיוני בשדה הזה אני יודעת שמי שנדבק בחיידק החברתי, הוא מי שיש לו לב רחב, ועיניים פקוחות. ואותו הלב לא יניח לו ולה להסיט את המבט מלראות את כל מה שתובע כאן תיקון ועשייה. אז במובן מסוים כמעט בעל כורחכם, נכנסתם לקלחת הזאת, התובעת השקעת זמן ואנרגיה עצומה, לקיחת אחריות, ולקיחה ללב. עם זה אתם הולכים לישון בלילה ועם זה אתם מתעוררים בבוקר. מגויסים בכל מאודכם, מגייסים את כל כולכם, את קורות החיים שלכם, את הכישורים ואת הקשרים שלכם, ולמעשה, את כל ישותכם לטובת העמותה בראשה אתם עומדים לטובת החברה בכלל ולטובת הציבור”.

ניתן לצפות באלבום המלא מהכנס השנתי בקישור המצורף:

 

 

 

 

דילוג לתוכן
Send this to a friend