fbpx

הסטארט-אפים החברתיים עוברים משולחן השרטוט, לפעול לשינוי פני המציאות!

אתמול הסתיימה תוכנית ההאצה ה-5 של הכוורת, במסגרתה 16 מיזמים חברתיים העוסקים בפיתוח פתרונות לבעיות חברתיות מתחומים שונים סיימו תהליך פיתוח של חצי שנה.

תכנית האצה כוורת

אתמול הסתיימה תוכנית ההאצה ה-5 של הכוורת, במסגרתה 16 מיזמים חברתיים העוסקים בפיתוח פתרונות לבעיות חברתיות מתחומים שונים סיימו תהליך פיתוח של חצי שנה. במסגרת הפיתוח הם קיבלו ידע, כלים, מנטורינג ותמיכה כספית מהארגונים המייסדים, הג’וינט וקרנות הביטוח הלאומי. כעת הם עוברים לשלב של הטמעה בשטח ופעילות עצמאית.

בין המיזמים אפשר למצוא את רקמה אנושית – קהילה של אחים למתמודדי נפש, וסיוע בחיזוק הקשר בין מתמודדי הנפש לאחיהם למען שילובם בקהילה, מיזם שמים לב –  מיזם חברתי לאומי להעלאת מודעות והנגשה של מכשירי דפיברילטור בישראל, ENOLA – ממשק דיגיטלי לתמיכה מערכתית למשפחה במשבר ועוד רבים.

‘הכוורת’ – המרכז ליזמות וחדשנות של ישראל הוקמה לפני כ-5 שנים על מנת לקדם את היזמות החברתית במדינת ישראל ולאפשר ליזמיות ויזמים חברתיים כלים וחיבורים על מנת לפתור בעיות חברתיות במדינת ישראל.

אז יש לכם רעיון לסטארט אפ חברתי? החברה שלכם מציעה שירות חדשני שיכול לסייע לאוכלוסיות מוחלשות?
כל המידע שאתם צריכים נמצא באתר הכוורת- יזמות חברתית – https://hackaveret.org/

מזמינים אתכם להצטרך לקבוצת היזמות החברתית של הכוורת בפייסבוק ולהתחבר לגורמי מפתח שיסיעו לכם להגשים את החלום החברתי שלכם – יזמות חברתית – הקהילה

 

דילוג לתוכן
Send this to a friend