fbpx

מובילים תשתיות יצאה לדרך –  התוכנית שתכשיר את אנשי המקצוע להתמודדות עם תשתיות העתיד של ישראל

‘מובילים תשתיות’  הינה תכנית עתודה רב מגזרית לפיתוח רשת של סוכני שינוי, מנהלים ומנהלות מצטיינים מתוך השירות הציבורי, שיחד יתמודדו עם האתגרים וההזדמנויות בתחום התשתיות הלאומיות. המטרה היא שעבודה משותפת של אנשי מקצוע מתחומים שונים תעזור לבנות תשתיות מיטביות ומותאמות היטב לצרכים שונים.

הניסיון ונקודת המבט השונה שיביאו עימם יכולים לספק פתרונות יצירתיים וחדשניים לצרכי התשתיות. היכולת להבין את הדרישות המיוחדות של כל תחום בזמן אמת, יכולה ליצור תמונה כוללת של התשתיות הנדרשות ולהפוך אותן ליעילות ואיכותיות. תחום התשתיות בראי התוכנית כולל את התחומים הבאים: דיור, תחבורה, אנרגיה, מים, תכנון וסביבה.

במהלך השנה קרובה ישתתפו בתוכנית 32 מנהלים ומנהלות מצטיינים מ-21 גופי שלטון מרכזי, מקומי ומחברות התשתית הממשלתיות המבקשים להשפיע ולחולל שינוי בתחומים שבאחריותם ולהרחיב את ראייתם המערכתית בתחום התשתיות. בשבוע שעבר בטקס חגיגי ובנוכחות בכירים מהמשרדים השותפים, ואנשי ג’וינט אלכא הושק המחזור הראשון של התוכנית.

אם יצא לכם בזמן האחרון להזדמן לרחובות ירושלים יכול להיות שראיתם אנשים מהשירות הציבורי מסתובבים ברחוב יפו בירושלים, אז תדעו שהם יצאו לרחוב על מנת לבחון את התשתיות השונות, בנקודה שבה התשתיות פוגשות את המשתמשים – תיירים, עובדים ברחוב, סוחרים ועוברי אורח במטרה ללמוד כיצד ניתן לשפר ולהיטיב את התשתיות בעבור כולנו.

התוכנית גובשה ביוזמת ובהובלת משרד ראש הממשלה (אגף ממשל וחברה ואגף עתודות לישראל), ומשרד האוצר (אגף התקציבים ואגף החשב הכללי), בשיתוף מינהל התכנון, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד הבינוי והשיכון, משרד האנרגיה, וג’וינט-אלכא.

בתמונות: טקס הפתיחה החגיגי של המחזור הראשון בתוכנית שנערך בשבוע שעבר

קרדיט צילום: יוסף כהן

דילוג לתוכן
Send this to a friend