fbpx

האוטובוס של יוסי

בשבוע שעבר התקיים הסיור השני של ה”אוטובוס של יוסי” – יוזמה משותפת של ג’וינט-אלכא ומשפחת בכר במסגרת פעילות המלגה ע״ש ד”ר יוסי בכר ז”ל, לשעבר מנכ”ל משרד האוצר, יו”ר בנק דיסקונט ויו”ר הוועדה המייעצת לג’וינט-אלכא

האוטובוס של יוסי

“הבנתי כמה חשוב לראות את המציאות מקרוב, לטיוב המציאות בה אנו חיים, ובפרט לצמצום הפערים וקירוב הלבבות” (ד”ר יוסי בכר ז”ל)

הסיור התבסס על יוזמתו של ד״ר בכר שנהג לקחת אנשי עסקים בכירים, אנשי ממשל ונושאי תפקידים ציבוריים בכירים לסיור ברחבי הארץ על מנת לחשוף אותם למציאות החיים בפריפריה החברתית ולהעמיק בסוגיות חברתיות ציבוריות בוערות.

הסיור עסק במפגש עם עולם ההייטק והתעשייה החדשנית בצפון, וקידומו. במסגרת זו המשתתפים הגיעו ליקנעם, שם נפגשו עם ראש העיר, מר סימון אלפסי וביקרו בחברת NVIDIA , שממוקמת בפארק ההייטק בעיר ובחברת KLA שבמגדל העמק.

בסיור השתתפו: אורית בכר, רני דודאי יו”ר מלגת בכר ומנכ”ל ג’וינט-תבת, אורי גיל מנכ”ל ג’וינט-אלכא, שאול קוברינסקי יו”ר בנק דיסקונט, פארה ועופר חודרוב יו”ר דיזנהאוז, אבי כהן יו”ר ג’וינט-אלכא, מרדכי כהן מלגאי-עמית במלגת בכר ומנכ”ל משרד הפנים לשעבר, ביני שלו מנהל קרן ראסל ברי בישראל ובכירים נוספים במשק. כמו כן השתתפו בכירים ממשרדי הממשלה.

“הביקוש לסיור הראה לי כמה חשוב המפגש האישי”, אומר אורי גיל, מנכ”ל ג’וינט-אלכא, “זה היה החלום של יוסי – לחבר את המגזר העסקי לשטח ולמגזרים נוספים. אני שמח שיחד עם משפחת בכר אנחנו בג’וינט-אלכא מיישמים את החזון שלו.”

האוטובוס של יוסי

האוטובוס של יוסי

במהלך תקופת כהונתו של ד”ר יוסי בכר כיו”ר הוועדה המייעצת של ג’וינט-אלכא (2014–2020) הוא הוביל תהליך של עיצוב האסטרטגיה העדכנית של ג׳וינט-אלכא המתמקדת בקידום אתגרי מערכת בשדה הציבורי.

האוטובוס של יוסי

 

דילוג לתוכן
Send this to a friend