אתגר התקשורת עם זקנים ובני משפחתם

נוצר ע"י רוזין, ארנולד
מסמך/מצגת146 עמ'עברית2017

תקשורת נכונה עם זקנים היא בעלת חשיבות עצומה ויש לה השלכות רבות עצמה על איכות חייהם. מרכיב גדול בתחושת הנתק והבדידות נובעת מהיעדר תקשורת תקינה עם סביבתם. בספר מנותחים ההיבטים השונים של תקשורת וזו וניתנים כלים לתקשורת חיובית עם הזקנים ובני משפחותיהם

שותפים: ממשלת ישראל

פריטי ידע קשורים

לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

ספר זה מוקדש להמשגת ‘העשייה החינוכית הדיאלוגית’ ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2006

מילים שרוצות לגעת

מחברת השירים פותחת צוהר לנפש הצעירים והמבוגרים ולמפגש המצמיח שביניהם, ומגלמת את עומק המחויבות של איש החינוך המשמש כמשענת חיה המעניקה מרחב פוטנציאלי לגדילה והתפתחות לכל הנפשות המעורבות שותפים: משרד החינוך, קרן מוריס וויויאן וואהל

מסמך/מצגת 2014

לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2014

בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות

ספר זה לצד יתר ספרי התפיסה החינוכית הפסיכו חברתית מספק בסיס לפרדיגמה תיאורטית, מחקרית ומעשית העוסקת באופן שבו מערכת החינוך יכולה לתרום לצמצום הפערים החברתיים בישראל

מסמך/מצגת 2017
Send this to a friend