תכנית הקול השקט – מחקר הערכה

נוצר ע"י ד"ר אלאסד אלהוזייל, נוזהה; ד"ר לוינגר, מרים
מסמך/מצגת46 עמ'עברית2020

תכנית "הקול השקט" שמה לה כמטרה לשפר את איכות חייהם של אנשים חירשים בדואים בנגב, בארבעה תחומים: שילובם בקהילה הבדואית לחיים עצמאים, חיזוק הקשר בין ההורים )שומעים וחירשים) לילדיהם החירשים ו/או השומעים, העלאת המודעות לזכויות ולסנגור עצמי ושינוי עמדות כלפי אוכלוסיית החירשים בחברה השומעת

שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

פריטי ידע קשורים

סביבת החינוך החדשה: הטמעה ומיסוד של תכנית התערבות חינוכית

דו"ח זה בחן את מיסוד תכנית סביבת חינוך חדשה בחמישה בתי ספר תיכוניים מקיפים בבאר שבע, כשש שנים לאחר תחילת יישום התכנית בבתי ספר אלה, וכשנתיים לאחר שג'וינט ישראל, הגורם החיצוני האחראי ליישום התכנית בשלב ההקמה, סיים את תפקידו זה שותפים: משרד החינוך התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2003

דגמים של מצוינות בולטת בשותפויות בין בית ספר מיוחד לבין בית ספר רגיל: חקירה על בסיס הספרות והעשייה

מטרת העל של המחקר הנוכחי היא לעזור בבניית תכנית פעולה לקידום הרעיון של קמפוס משולב. המחקר כולל ניתוח מידע מספרות העיון והמחקר מן העולם וניתוח מידע שנאסף מבתי ספר בישראל שותפים: משרד החינוך  

מסמך/מצגת 2014

JDC ISRAEL’s Activities in Times of National Emergency: 2006 – 2009

מסמך זה מפרט את תגובת ג'וינט ישראל בתקופת מלחמת לבנון השנייה, השתלבותו של ג'וינט ישראל בסיוע לאזרחים בצפון ובדרום הארץ בהתמודדות עם מצב החירום, ובתהליכי השיקום "ביום שאחרי", לאור הלקחים והניסיון שהצטבר בהתמודדות עם שעת חירום לאורך השנים

מסמך/מצגת 2012

המעבר מהאקדמיה לשוק העבודה של אנשים עם מוגבלות

בסקירה זו שלושה חלקים: תמונת המצב של סטודנטים עם מוגבלות בהשכלה גבוהה והשלכות לשוק העבודה, הניסיון היישומי של תכניות מעבר ממוסדות השכלה גבוהה לתעסוקה, וסוגיות מרכזיות סביב הפעלת מרכזי התמיכה למעבר מהאקדמיה לתעסוקה

מסמך/מצגת 2013
Send this to a friend