fbpx
שנים
אתגרים
a:0:{}
a:1:{i:0;i:1090;}
a:1:{i:0;i:1111;}
a:1:{i:0;i:1590;}
a:1:{i:0;i:55;}
a:1:{i:0;s:2:"55";}
a:1:{i:0;s:4:"1065";}
a:1:{i:0;s:4:"1090";}
a:1:{i:0;s:4:"1111";}
a:1:{i:0;s:4:"1590";}
a:2:{i:0;s:2:"55";i:1;s:4:"1065";}
a:2:{i:0;s:2:"55";i:1;s:4:"1111";}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;i:6719;}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;i:6856;}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:2:"55";}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:4:"1090";}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:4:"1111";}
a:2:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:4:"6867";}
a:2:{i:0;s:4:"1090";i:1;s:2:"55";}
a:2:{i:0;s:4:"1090";i:1;s:4:"1111";}
a:2:{i:0;s:4:"1101";i:1;s:2:"55";}
a:2:{i:0;s:4:"1101";i:1;s:4:"1111";}
a:2:{i:0;s:4:"1111";i:1;i:1101;}
a:2:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:2:"55";}
a:2:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"1090";}
a:2:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"1101";}
a:2:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"6867";}
a:2:{i:0;s:4:"1590";i:1;s:4:"1090";}
a:2:{i:1;s:2:"55";i:2;i:1101;}
a:2:{i:1;s:2:"55";i:2;i:1111;}
a:2:{i:1;s:4:"1065";i:2;i:55;}
a:2:{i:1;s:4:"1101";i:2;i:1111;}
a:3:{i:0;s:2:"55";i:1;s:4:"1101";i:2;s:4:"1111";}
a:3:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:4:"1111";i:2;s:4:"6867";}
a:3:{i:0;s:4:"1065";i:2;s:4:"6867";i:3;i:1111;}
a:3:{i:0;s:4:"1101";i:1;s:2:"55";i:2;s:4:"1111";}
a:3:{i:0;s:4:"1590";i:1;i:1065;i:2;i:6719;}
a:4:{i:0;s:4:"1065";i:1;s:2:"55";i:2;i:6588;i:3;i:6719;}
a:4:{i:0;s:4:"1065";i:2;i:6588;i:3;i:6719;i:4;i:6856;}
a:5:{i:0;i:1111;i:1;i:2127;i:2;i:2128;i:3;i:2129;i:4;i:2130;}
a:5:{i:0;s:4:"1111";i:1;i:2127;i:2;i:2128;i:3;i:2129;i:4;i:2130;}
a:6:{i:0;i:1065;i:1;i:6273;i:2;i:6274;i:3;i:6588;i:4;i:6719;i:5;i:6856;}
a:6:{i:0;s:4:"1065";i:1;i:6273;i:2;i:6274;i:3;i:6588;i:4;i:6719;i:5;i:6856;}
a:6:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"1101";i:2;i:2127;i:3;i:2128;i:4;i:2129;i:5;i:2130;}
a:7:{i:0;s:4:"1065";i:1;i:6273;i:2;i:6274;i:3;i:6588;i:4;i:6719;i:5;i:6856;i:6;i:6867;}
a:7:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"1065";i:2;i:6273;i:3;i:6274;i:4;i:6588;i:5;i:6719;i:6;i:6856;}
a:8:{i:0;s:4:"1111";i:1;s:4:"1065";i:2;i:6273;i:3;i:6274;i:4;i:6588;i:5;i:6719;i:6;i:6856;i:7;i:6867;}
סוג קובץ
הכל
אתר
וידאו
לומדה
מסמך/מצגת
שמע
Filter by שפות
אמהרית
אנגלית
עברית
ערבית
רוסית
Filter by סוגי תוכן
אסטרטגיה/מדיניות
כתבי עת
מודל/מדריך הפעלה וכלים יישומיים
מערכי שיעור והדרכה
משבר הקורונה
ספרים
סקירות, מסמכי רקע ומחקר
סרטון
Filter by אגפים
ג'וינט ישראל (כללי)
ג'וינט-"ישראל מעבר למגבלות"
ג'וינט-אלכא
ג'וינט-אשל
ג'וינט-אשלים
ג'וינט-תבת
ידע חברתי בחירום

סינון תוצאות

מציג 1-12 מתוך 359 תוצאות.

התכנית להתמודדות עם חובות של צעירי יתד – דוח הערכה מסכם 2021-2024

ממצאי המחקר מלמדים כי התוכנית להתמודדות עם חובות של צעירי יתד הוכיחה את עצמה כאפקטיבית בהפחתת חובות, בשיפור המצב הכלכלי וברווחתם הנפשית של הצעירים, תוך חיזוק יכולות העובדים והמלווים לטפל בסוגיית החובות צעירים ויצירת מנגנון שיתוף פעולה בינם לבין מומחים בתחום החובות. שותפים: משרד הרווחה והבטחון החברתי – תוכנית יתד, הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, עמותת […]

מסמך/מצגת 2025

עולמם הדיגיטלי של ילדים ונוער

מה חווים ומרגישים ילדים ונוער במרחב הדיגיטלי? האם ועד כמה ישנה הפרדה תפיסתית, ערכית ומושגית, בין המתרחש בעולם הדיגיטלי לבין העולם הפיזי בעיניהם? איזו למידה מתרחשת במרחב זה והאם מתפתחות בעולם הדיגיטלי מיומנויות שעשויות לנבא מוביליות חברתית-כלכלית של ילדים ונוער? מחקר משותף לג’וינט-אשלים ולאקדמית גורדון בחן סוגיות אלה בספרות ובקרב 115 ילדים ונוער גילאי 18-10 […]

מסמך/מצגת 2025

אינדיקטורים מרכזיים לפיתוח תוכנית עבור החברה הערבית

המסמך “אינדיקטורים מרכזיים לפיתוח תוכנית עבור החברה הערבית” הוא דוח שנערך עבור הפורום הבין אגפי לחברה הערבית בג’וינט (ינואר 2025) בשיתוף קרן SFI. הדוח עוסק בזיהוי והגדרת אינדיקטורים מרכזיים לפיתוח והתאמת תוכניות חברתיות לחברה הערבית בישראל. הדוח מבוסס על סקירת ספרות, ניתוח תוכניות מוצלחות מהעולם ומישראל, וריאיונות עם מומחים לחברה הערבית ומנהלי תוכניות באגפי הג’וינט. […]

מסמך/מצגת 2025

דפוסי השימוש של צעירים ערבים ברשתות חברתיות ומודעות לפייק ניוז

המסמך “מחקר דפוסי השימוש של צעירים ערבים ברשתות חברתיות ומודעות לפייק ניוז” מציג ממצאים ממחקר שנערך בינואר 2025, במטרה לאפיין את הרגלי צריכת המידע של צעירים ערבים, לבחון את המודעות שלהם לפייק ניוז ולהעריך את השפעתם של משפיעני רשת. המחקר משלב מתודולוגיות איכותניות וכמותיות, כולל קבוצות מיקוד בכפר קרע ולוד וראיון עם משפיענית רשת. תוצאות […]

מסמך/מצגת 2025

אתגרי החינוך הפיננסי בחברה הערבית בישראל

המסמך “אתגרי החינוך הפיננסי בחברה הערבית” הוא נייר עבודה מסדרת ניירות של הפורום הכלכלי הערבי. המסמך עוסק באתגרים המרכזיים בתחום החינוך הפיננסי בחברה הערבית בישראל, תוך סקירת מאפיינים, מגמות וניתוח סוגיות מרכזיות. הוא נכתב על ידי ארנון ברק וסאמי מיעארי, תחת הנחיית יחידת המחקר של הפורום הכלכלי הערבי, ופורסם ביוני 2024.

מסמך/מצגת 2025

פערים בבריאות השן בקרב ילדים בגיל הרך ופערים בין דוריים בין מהגרים חסרי מעמד, ערבים ויהודים בדרום תל אביב

המחקר השווה את בריאות השן והיגיינת הפה בין ילדים מהגרים, ערבים ויהודים והוריהם בדרום תל-אביב, תוך שימת דגש על מאפיינים סוציואקונומיים המשפיעים על ההתנהגות ועל מצב בריאות השן והבנת פערים בין-דוריים היכולים להשפיע על סיכויי המוביליות החברתית של אוכלוסיות אלו. השקעה בשיפור בריאות השן, במיוחד בקהילות מודרות, יכולה למלא תפקיד קריטי בשבירת מעגלי עוני ובפתיחת […]

מסמך/מצגת 2025

תמונת מצב החברה הערבית

דוח זה מספק תמונת מצב מקיפה על החברה הערבית בישראל בצל מלחמת “חרבות ברזל” שפרצה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר 2023. הדוח מתמקד בהשפעות המלחמה על תחומים מרכזיים בחברה הערבית וביחסיה עם החברה היהודית והישראלית. הממצאים מצביעים על החמרה במגמות קיימות, לצד אתגרים חדשים שהתעצמו בעקבות המלחמה.

מסמך/מצגת 2024

צרכי משפחות במעבר לדיור עצמאי בקהילה – דו”ח מחקר מסכם

המחקר הנוכחי נערך על ידי מכון סאלד בשיתוף הקריה האקדמית אונו בהזמנתו ובמימונו של ג’וינט ישראל – ישראל מעבר למגבלות: שותפות מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה והג’וינט, במסגרת התוכנית “מעטפת תומכת מגורים אוטונומיים ועצמאיים בקהילה – מודל מעובה”. מטרת המחקר היא להעמיק את ההבנה בנוגע לצורכיהן של משפחות התומכות בבן משפחה עם מוגבלות במעבר לחיים עצמאיים […]

מסמך/מצגת 2024
Kol Sherut - Lessons on Israeli Civil Society Data in War Times

Lessons on Israeli Civil Society Data in War Times

Kol-Sherut, a platform by the Israeli NGO Kol-Zchut, provides an accessible, comprehensive database of social services across Israel, helping residents find essential resources, especially in times of crisis. In response to the events of October 7th, Kol-Sherut launched an emergency version to offer timely access to critical services such as shelter, mental health support, and […]

מסמך/מצגת 2024

ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר

המסמך מציג ניתוח אינטגרטיבי של תוצרי מחקר וידע בתחום החינוך שהוזמנו על ידי ארגון ג’וינט-אשלים בשנים 2013-2023. הוא בוחן את תפיסות העבודה המשתקפות בפעילות אשלים, במיוחד המעבר מתפיסת מניעת סיכון לקידום מוביליות חברתית-כלכלית. המסמך גם מנתח כיצד המחקר משרת את העבודה בשדה החינוך ומציע המלצות לשיפור השימוש בתוצרי המחקר והערכת האימפקט של פעילות אשלים. שותפים: […]

מסמך/מצגת 2024
פרידה וגירושין

תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית

מטרת-העל של סקירה זו היא לספק מידע שנאסף ממדינות מערביות מגוונות במטרה לטייב את הפיתוח של מדיניות הטיפול במשפחות המצויות בתהליך פרידה וגירושין בישראל. נושאי הסקירה קשורים רובם ככולם במשפחות המצויות בתהליך פרידה וגירושין: החקיקה ומדיניות הטיפול במשפחות אלו ובמשפחות עם עימות הורי; סוגי מענים שניתנים למשפחות אלו; מענים מותאמים ומונגשים למשפחות מקבוצות ייחודיות באוכלוסייה […]

מסמך/מצגת 2024
אוריינות דיגיטלית

מילדות עד זקנה – תוצר ידע מתכלל עשיה כלל ג’וינטית

המדריך המעשי לאוריינות דיגיטלית פותח על רקע העלייה המתמדת בשימוש בטכנולוגיות דיגיטליות בישראל, לצד ההכרה בפערים הקיימים בנגישות ובמיומנויות דיגיטליות בקרב אוכלוסיות שונות. פערים אלו בולטים במיוחד בעתות חירום ועשויים להתעצם עם התפתחות טכנולוגיות AI. המדריך הוא תוצר של פורום אוריינות דיגיטלית רוחבי בג’וינט, ונועד לסייע לאנשי מקצוע בפיתוח והטמעת תוכניות לקידום מיומנויות דיגיטליות. הוא […]

מסמך/מצגת 2024
דילוג לתוכן
Send this to a friend