JDC and the Ethiopian Immigrants in Israel: Summary

נוצר ע"י אולמן, חווה
מסמך/מצגת57 עמ'אנגלית2012

ספר זה הוא החמישי והאחרון בסדרת ספרים המתעדת את פעילות הג׳וינט עם יוצאי אתיופיה החל במחצית שנות השמונים במאה העשרים עד סוף 2010. התיעוד עוסק במגוון היבטים הקשורים לקליטתם של העולים מאתיופיה בישראל

פריטי ידע קשורים

כוחו של היועץ החינוכי: בית הספר כסביבה חינוכית מגדלת

ספר זה מכוון לאנשי מקצוע הרואים במערכות החינוך מקום טבעי ולא סטיגמטי, המזמן סיטואציות אנושיות מורכבות עם בני נוער הנתונים בסיכון, ומכירים בכך, שטיפול מערכתי יעיל בבני נוער אלה יכול להביאם לגדילה, להתפתחות ולהשתלבות חברתית מוצלחת שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2010

מעורבות חברתית ומנהיגות במרכזי הצעירים בישראל: ערכת הפעלה

ספר זה מאגד את הניסיון שנצבר בפעילות תחום המעורבות החברתית במרכזי הצעירים שותפים: המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד הקליטה, משרד הביטחון, קרן גרוס, קרן גנדיר, קרן גולד

מסמך/מצגת 2011

אמהות בצל אלימות: מדריך להתערבות קבוצתית

בספר מוצגת גרסתה השלישית של תכנית ההתערבות. בבסיס ההתערבות המוצעת עומדת גישה אמפתית לחוויית האמהות של האישה הסובלת מאלימות בן זוגה, אמונה ביכולותיה כאם, וניסיון להעצימה שותפים: משרד העבודה והרווחה, אוניברסיטת תל אביב

מסמך/מצגת 2006

לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון

עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה למערכות החינוך השונות, המבקשות ליעל את פעילותן החינוכית-טיפולית בקרב תלמידים בסיכון. שם השיטה החינוכית החדשה הוא התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית שותפים: משרד החינוך התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2006
Send this to a friend