fbpx

פרס זוסמן למצויינות חברתית 2021 יוצא לדרך

הגשת מועמדות לפרס החלה! פרס בסכום של עד 25,000$ יוענק לזוכים

פרס זוסמן מצוינות חברתית

מזה למעלה מעשור מוענק פרס זוסמן-ג’וינט למצויינות בתחום פיתוח השירותים החברתיים בישראל. פרס זוסמן-ג’וינט נחשב לפרס הגדול ביותר בתחום העשייה החברתית בישראל, ומטרתו להגביר את המודעות לנושא החברתי ולהודות לאנשים המסייעים לקבוצות חלשות בחברה. עבודתם של הזוכים מדי שנה מדגישה את המחויבות העמוקה של ג’וינט ישראל לשיפור החברה והרווחה בישראל. כבכל שנה יוענק הפרס לשלושה זוכים (יחידים או צוותים) אשר תרמו תרומה מיוחדת ומשמעותית למצויינות בתחום השירותים החברתיים בישראל. לכל אחד משלושת הזוכים יוענק פרס בסכום של עד 25,000$.

השנה קטגוריות הפרס שנבחרו הינן:

  • מיזמים חברתיים מבוססי דאטה וטכנולוגיה לפתרון בעיות חברתיות מורכבות

החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים חברתיים מורכבים, אל מול מציאות דינאמית המחייבת עדכון מתמיד. שימוש בפלטפורמות טכנולוגיות מבוססות דאטה מאפשר פיתוח פתרונות חדשים, אשר לא היו זמינים בעבר, ולתת מענה לאתגרים הללו ברמת הפרט, הקהילה והמערכת. המיזמים בקטגוריה זו ישלבו דאטה וטכנולוגיה בבסיס מודל הפעולה שלהם.

  • מיזמים חברתיים לקידום היכרות וסולידריות חברתית

בשנתיים האחרונות אותגר מרקם החיים העדין בחברה הישראלית, בין הקבוצות השונות באוכלוסייה. החיכוכים בין הגורמים השונים יצרו תחושות ניכור, היעדר חיבור, פגיעה בתחושת השייכות ולעיתים אף אלימות קשה. המיזמים בקטגוריה זו ישימו דגש על חיבור בין הקבוצות ברמת הפרט, הקהילה או המערכות, באופן מתמשך ומשמעותי.

  • מיזמים חברתיים לקידום החברה והכלכלה באמצעות ידע וניסיון של אזרחים ותיקים

לאור העלייה בתוחלת החיים והזדקנות האוכלוסייה, ויצירתה של תקופת חיים חדשה לאחר גיל הפרישה, עולה ההבנה כי אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בישראל מהווה נכס אדיר לחברה ולכלכלה. המיזמים בקטגוריה זו יציגו כיצד ידע וניסיון של אזרחים ותיקים מהווים את ליבת מודל השינוי שלהם לקידום החברה והכלכלה.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך ה 25/10/21

לפרטים נוספים והגשת מועמדות >> https://bit.ly/zusman2021

לשאלות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת [email protected]

 

 

 

דילוג לתוכן
Send this to a friend