fbpx

אריאל זוואנג נבחרה לתפקיד מנכ”לית הג’וינט העולמי

(בתמונה: אליאל זוואנג)

(בתמונה: אליאל זוואנג)

אנחנו שמחים לבשר על החלטת מועצת המנהלים של הארגון לבחור את אריאל זוואנג למנכ״לית הבאה של ארגון הג׳וינט העולמי.

תהליך הבחירה הושלם כשהבורד בחר את אריאל, כיום מנכ״לית ארגון Safe Horizon, אחד מארגוני השירותים החברתיים המובילים באמריקה, לתפקיד המנכ״לית הבאה של הג׳וינט העולמי והאישה הראשונה לכהן בתפקיד זה.

אריאל (57), נולדה בניו יורק למשפחה של רבנים ומחנכים. היא אחת מהבכירות הידועות בניו יורק בתחום החברה האזרחית, מומחית במתן שירותים וסיוע לאוכלוסיות פגיעות, ותומכת נלהבת בהתנדבות ומעורבות ציבורית מבוססת ערכים יהודיים. בעבר כיהנה אריאל כמנכ״לית ארגון New York Cares, ולפני כן במגוון תפקידים בהם במשרד השיכון הפדרלי, בעיריית ניו יורק ובייעוץ למגזר העסקי. היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד.

אריאל דוברת עברית ובוגרת מערכת החינוך היהודית בניו יורק. מעורבותה של אריאל בקידום החיים היהודיים באה לידי ביטוי גם בשורה של תפקידי הנהגה בקהילה היהודית, בין השאר בקהילת בני ישורון, אחד מבתי הכנסת המובילים בניו יורק. אריאל ובעלה גורדון מהלר מתגוררים בניו יורק עם שתי בנותיהם, ויש לה אח החי בישראל.

אריאל מכהנת מאז שנת 2008 כמנכ״לית ארגון Safe Horizon, מהגדולים בארצות הברית בתחום השירותים והסיוע לאוכלוסיות פגיעות. במהלך כהונתה, הוכפל גודל הארגון והתרחבה פעילותו. כיום היא אחראית על כ-1,000 עובדי הארגון, תקציב שנתי של כ-100 מיליון דולר (כולל עשרות מיליוני דולרים בהסכמים ומענקים ממשלתיים), ותכניות ושירותים המסייעים ל-250,000 איש מדי שנה. אריאל יצרה חזון ארגוני חדש וממוקד, לצד בניית קשרים חזקים ודינאמיים עם שותפים פילנתרופיים וממשלתיים. אריאל הצליחה לגייס תקציבים חדשים בהיקפים של מיליוני דולרים מתורמים פרטיים, קרנות, ממשלות ותאגידים, כולל קרן משפחת גסטנר, גולדמן זאקס, מורגן סטנלי, קרן Oak וכן אף ה-NBA.

את כל הניסיון הרב, הכישורים והיכולות הללו מביאה אריאל לתפקידה בג׳וינט, עם כניסתה ב-2 בינואר 2021. כולנו, צוות הג׳וינט, הנהלת הארגון וחברי הבורד, נירתם על מנת לסייע לה להיכנס באופן החלק והטוב ביותר.

אנחנו מברכים את אריאל על בחירתה ומאחלים לה מזל טוב והצלחה רבה. אנחנו נרגשים לקראת כניסתה לתפקיד ותחילת פרק חדש בהיסטוריה של הג׳וינט, פרק שנכתוב כולנו יחד.

דילוג לתוכן
Send this to a friend