fbpx

קול קורא: עושים TOV לחקלאות הדיגיטלית באתיופיה

ארגון הג’וינט יחד עם, Pears Program for Global Innovation, ובתמיכה של מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה קוראים ליזמים בתחום החקלאות הדיגיטלית להשקיע ולהרחיב את הפעילות באתיופיה.

קול קורא: עושים TOV לחקלאות הדיגיטלית באתיופיה

תוכנית ‘טוב’ TOV – Tikkun Olam Ventures, של ארגון הג’וינט העולמי, העוסקת בהנגשת טכנולוגיה ישראלית לחקלאים הקטנים במדינות מתפתחות, יצאה בקול קורא ליזמים וחברות טכנולוגיה דיגיטלית בתחום החקלאות המעוניינות לחדור לשווקים מתפתחים וליצור שותפויות עם בעלי עניין מקומיים באתיופיה, למען שיפור חייהם של מיליוני חקלאים קטנים ברחבי העולם, תוך מימוש חלק מיעדי פיתוח בר קיימא של האו”ם (SDGs) אפס רעב, ומיגור העוני.

יחד עם השותפים למיזם, תוכנית פיירס לחדשנות גלובלית, ובתמיכה של מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מציעים בארגון הג’וינט תוכנית הכשרה ייחודית שתספק כלים לעבודה עם שוק החקלאים הקטנים באתיופיה שבמהלכה המשתתפים יזכו לחיבור עם בעלי עניין מאתיופיה, איתם יוכלו לבחון פיתוח וקידום תוכנית עסקית פעולה משותפת.

מנכ”לית המחלקה לפיתוח בינלאומי (GRID) בג’וינט העולמי, אביטל סנדלר-לף, מסרה כי המצטרפים לתוכנית, יזכו לליווי בתהליך היצירה של השותפות העסקית, והרחבת הפעילות בשוק החקלאות באתיופיה. המועד האחרון להגשת הצעה לקול קורא הוא 21.2.2021.

למידע נוסף לחצו כאן 

דילוג לתוכן
Send this to a friend