fbpx

גאווה: תכנית “הנגשת שירותים משפטיים לאנשים עם מוגבלות” זכתה בפרס ארגון ה-NJHSA

מתוך הדרכות התכנית

מתוך הדרכות התכנית

אנחנו שמחים לבשר שמיזם “הנגשת שירותים משפטיים לאנשים עם מוגבלות”, שת”פ של ג’וינט “ישראל מעבר למגבלות”, משרד המשפטים ועמותת אלווין ישראל, זכה בפרס בקטגורית “שותפות יוצאת דופן”, מטעם ה- NJHSA, ארגון הגג של עמותות וגופים המספקים שירותי רווחה לקהילות יהודיות בארצות הברית, קנדה וישראל.

התוכנית, המיישמת את סעיף 13 לאמנה הבינלאומית לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (נגישות לצדק), כוללת הכשרות כלליות והכשרות עומק לעורכי דין מהפרקליטות, הסנגוריה הציבורית, האגף לסיוע משפטי, האפוטרופוס הכללי ויחידות נוספות שבתוך משרד המשפטים.

בנוסף, במסגרתה מתקיים פיתוח יסודי של כלי עבודה והתאמות נהלים להנגשה ולהסברה.

בהודעת הזכייה נכתב: “שיטות העבודה המומלצות, שיתופי הפעולה והחומר החדשני שנכללים בתכנית הם באמת מדהימים. הוועדה נהנתה ללמוד עליהם ונדהמה לגלות את העבודה שמתרחשת במהלך המגפה”.

אפרת שטרן, מנהלת ג’וינט-“ישראל מעבר למגבלות”: “הכשרת עומק זו היא אבן דרך משמעותית וחשובה, במסגרת המאבק לשוויון זכויות עבור אנשים עם מוגבלות”.

עידן אילן, מנהל אגף פרויקטים, משרד המשפטים: “משרד המשפטים גאה להוביל תוכנית פורצת דרך, חדשנית ויוצאת דופן זו, להכשרת עומק של עו”ד מיחידותיו השונות של המשרד, כחלק מהבטחת הנגישות לצדק עבור אנשים עם מוגבלות.”

ד”ר מיכל וילף, עמותת אלווין ישראל: “אנו רואים חשיבות רבה בכך שאנשים עם מוגבלות יזכו להליך משפטי מותאם ומונגש, וימצו את זכויותיהם. גאים להיות חלק מן העשייה בפרויקט חשוב זה ובזכייה בפרס”.

דילוג לתוכן
Send this to a friend