fbpx

ועידת ‘שוק ההון האנושי’ 2023

השבוע התקיימה הועידה בהובלת ג’וינט-תבת ומשרד העבודה, שנערכה במרכז פרס לשלום וחדשנות. הוועידה עסקה השנה באתגר הגדלת הפריון ובדרכים בהם ניתן למצות את הפוטנציאל הטמון בהון האנושי במדינת ישראל.

ועידת שוק ההון האנושי

“שילוב בתעסוקה לבדו אינו מבטיח היחלצות מעוני ויש להמשיך ולפעול לשילוב איכותי של אוכלוסיות במעגל התעסוקה כך ששילובם יאפשר המשך צמיחה”

רני דודאי, מנכ”ל ג’וינט-תבת במאמר חדש לכבוד ועידת ‘שוק ההון האנושי’ 2023, בהובלת ג’וינט-תבת ומשרד העבודה, שנערכה במרכז פרס לשלום וחדשנות.

הוועידה עסקה השנה באתגר הגדלת הפריון ובדרכים בהם ניתן למצות את הפוטנציאל הטמון בהון האנושי במדינת ישראל. שמחנו להוביל דיונים מעמיקים בנוכחות בכירים מהמשלה ומהשלטון המקומי, שותפים מהמגזר העסקי, ארגונים ומכוני מחקר בנושאי חדשנות ופריון, פריון ענפי ופיתוח הון אנושי ולמידה לאורך החיים.
פספסתם את השידור הישיר? רוצים לשמוע את הנאומים, והראיונות?
אפשר לצפות בהקלטה של הועידה כולה כאן

רוצים לדעת עוד כיצד בג’וינט-תבת עובדים לשילוב איכותי של אוכלוסיות במעגל התעסוקה, להעמיק וללמוד מה זה פריון מכליל ועל התוכניות שמפעיל ג’וינט-תבת יחד עם משרד העבודה ושותפים ממשלתיים נוספים? מוזמנים לקרוא את מאמרו של מר רני דודאי, ומאמרים נוספים שפורסמו במסגרת מגזין דיגיטלי עם כתבות והרחבות בנושא הפריון והון אנושי, שנכתבו במיוחד לוועידה על ידי מומחים ממשרד העבודה, ג’וינט-תבת ועוד. לחצו כאן למגזין.

קרדיט צילום: פלג אלקלעי

דילוג לתוכן
Send this to a friend