fbpx

“נפשי” – הפלטפורמה הדיגיטלית למענים רגשיים ונפשיים מותאמים אישית

התקופה המורכבת שכולנו עוברים מחייבת גישה נוחה יותר, מגוונת יותר ומותאמת יותר למענים רגשיים ונפשיים, לכן יצרנו פלטפורמה דיגיטלית ייחודית – פורטל “נפשי”

“בערך שישה שבועות לאחר תחילת המלחמה, הבנתי שבני מתקשה מאוד ולא ידעתי איך לסייע לו בכוחות עצמי”, מספרת מ’ אימא לילד בן 7 מאזור הדרום, “יש לו ADHD וחרדה, והמלחמה החמירה את המצב. האזעקות הבהילו אותו והוא סירב לצאת מהבית, למעט לבית הספר. בנוסף, אביו היה במילואים בעזה, וכל מה ששמע על חמאס העצים את החרדות שלו. בעבודה סיפרו לי על פורטל ‘נפשי’, והחלטתי לבדוק אותו. מצאתי משאבים רבים זמינים מסוגים שונים. בין היתר מענים מקוונים רבים שנועדו לעזור להורים לדבר עם ילדיהם על המלחמה – מדריכים דיגיטליים, טכניקות הרגעה, סיפורי ילדים להדפסה וקו חם לייעוץ להורים. המשאבים החינמיים האלו סייעו לי להתמודד עם בני בעצמי – ללא צורך בטיפול פרטי”.

קידום גישה נוחה ומותאמת לשירותים מקצועיים מגוונים עבור כלל האוכלוסייה, נקבע כפרמטר מרכזי במפת הדרכים של הארגון, לאור התקופה המורכבת בה אנו חיים. אחד הפתרונות הראשונים שפותחו במסגרת זו, הוא פורטל “נפשי”

הפלטפורמה מנגישה מענים טיפוליים, קבוצתיים וקהילתיים, לצד כלים לזרה עצמית ותכנים חינוכיים רלוונטיים, לכל מי שמעוניין או מעוניינת למענה עבורם או למישהו בסביבתם.

“נפשי” מאפשרת לכם למצוא בקלות את הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם, בהתאם לגיל, קבוצת האוכלוסייה וסוג הסיוע הנדרש. המענים כוללים קווי סיוע, כלים דיגיטליים לעזרה עצמית, תכנים חינוכיים ואפשרות לטיפול מקוון מהבית.

כל הפתרונות בפורטל עברו תיקוף מקצועי על ידי מומחים בתחום בריאות הנפש, ואנו מקווים שבאמצעות הפלטפורמה אוכלוסייה רחבה יותר תוכל לצרוך מענים מקדמי חוסן ובריאות נפשית לרווחתם.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל “נפשי” ולמצוא את הפתרון המתאים עבורכם לשמירה על בריאות נפשית איתנה.

תודה לשותפים שלנו בפיתוח הפורטל – פדרציית LA ועוטף לב מבית החמ”ל האזרחי.

לכניסה לפורטל לחצו כאן

דילוג לתוכן
Send this to a friend