fbpx

אתר Skill-IL עלה לאוויר

מחפשים לפתח כישורים חדשים? האתר החדש מבית ג’וינט-תבת יתאים עבורכם הכשרה מקצועית ויוביל אתכם אל הצעד הבא בקריירה שלכם.

skillil-logo

Skill-IL הינו אתר חדשני שמאפשר באופן חכם, מותאם אישית וידידותי חיבור למידע עדכני על עולם ההכשרות המקצועיות בישראל. האתר מתאים באופן אישי הכשרות מקצועיות מתוך מאגר של אלפי הכשרות שמקורן במאות מוסדות הכשרה מוכרים, תוך ביצוע התאמה חכמה בין מיומנויות, נטיות והעדפות של מחפשי ההכשרה, לבין ההזדמנויות התעסוקתיות ולהכשרה המתאימה עבורן.

למי מיועד האתר

האתר מיועד לכל מי שרוצה לבחור הכשרה מקצועית שמותאמת עבורו.

למי שמחפש הכשרה במטרה להיכנס לשוק העבודה או לשדרג את מקום עבודתו, אתר Skill-IL מנגיש עבורכם נתונים רלוונטיים לצורך בחירה מושכלת.

אילו הכשרות מוצגות באתר?

באתר מוצגות אלפי הכשרות שמקורן במאות מוסדות הכשרה מוכרים כגון: גופי ההכשרות של הרשות לחדשנות, גופי ההכשרה שעובדים עם האגף להכשרה מקצועית בזרוע, העבודה, לימודי החוץ של המוסדות והמכללות להשכלה גבוהה, מוסדות מה”ט- הכשרות להנדסאים וטכנאים.

כיצד מתקבלות המלצות כל ההכשרות שמתאימות לי?

ההמלצות להכשרות מתקבלות ע”י שקלול כל הפרטים שמולאו בשאלון החכם שמופיע באתר- העדפות אישיות, נטיות תעסוקתיות, ניסיון תעסוקתי ופרטים אישיים. 

איזה מידע קיים על ההכשרות?

המערכת מנגישה מידע מפורט ועדכני על כל הכשרה הכולל: שם המוסד, תיאור ההכשרה, סילבוס, מיקום, משך ההכשרה, מתכונת, תנאי קבלה ועוד. הכשרות שניתן לקבל מימון עבורם או שמבטיחות השמה בסופם מסומנות ומקבלות עדיפות בסדר ההצגה של ההכשרות.

ניתן למיין הכשרות לפי מתכונת ההכשרה, קרבה לאזור מגורים ומשך ההכשרה.

לכניסה לאתר: www.skillil.co.il

האתר הינו יוזמה משותפת למשרד העבודה, הביטוח הלאומי, שירות התעסוקה, קרן עזריאלי וג’וינט-תבת

 

דילוג לתוכן
Send this to a friend