fbpx

יום העובד והעובדת הסוציאליים

לרגל ציון יום העובד והעובדת הסוציאליים, שהתקיים בשלישי האחרון, אנחנו שמחים על הזכות להיות חלק מעיצוב מקצוע העבודה הסוציאלית בישראל

סמינר הכשרת עובדים

“ספר ההכשרה היווה עבורי מצפן תיאורטי, אתי ופרקטי הן באקדמיה כמרצה והן בשדה בעבודה עם אנשי מקצוע מתחומים מגוונים” (ד”ר אנשיראח ח’ורי, מרצה ומדריכה)

בשנת 1958 הקים ארגון הג’וינט את בית הספר הראשון לעבודה סוציאלית בישראל באוניברסיטה העברית, ותרם בכך תרומה מכרעת לייסודו של המקצוע בישראל.

אנחנו גאים להמשיך ולקחת חלק בפיתוח הידע, יחד עם השותפים שלנו, עבור מקצוע חשוב זה שמוביל ותומך ברווחה הישראלית עשרות בשנים.

הספר ‘עבודה סוציאלית מודעת עוני: ספר הכשרה’, מאת פרופ’ מיכל קרומר-נבו מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בהוצאת משרד הרווחה והבטחון החברתי וג’וינט-אשלים, הוא אבן דרך נוספת בפיתוח ידע מקצועי בעבודה סוציאלית. אנו שמחים על האפשרות לחלוק איתכם את תובנותיו.

ספר ההכשרה הוא תוצר נוסף של מהלך פורה וארוך שנים בהובלת משרד הרווחה והבטחון החברתי וג’וינט-אשלים ובשותפות עם קרן רש”י, המוסד לבטוח לאומי ופרופ’ מיכל קרומר- נבו, לפיתוח ידע יישומי לעובדים עם אנשים בעוני. הספר מציע לראשונה בעברית מערכי שיעור מפורטים להכשרת עובדים סוציאליים וכולל התייחסות לתהליכי בניית הקשר, משברים בקשר, מיצוי זכויות ועוד. הספר מצוי בשימוש נרחב בהכשרות מקצועיות, באקדמיה ובשדה.

רוצים לקרוא את הספר? לחצו כאן

בתמונה: סמינר עבודה סוציאלית מודעת עוני (מחזור חמישי) למנהלי מחלקות לשירותים חברתיים, ספטמבר 2022

דילוג לתוכן
Send this to a friend