fbpx

המיזם שמחבר סטארט אפים ישראלים למדינות מתפתחות

ביום חמישי האחרון חגגנו את סיום תכנית מסע היזמות לשנת 2022, המהווה את אירוע השיא של תוכנית TOV – Tikkun Olam Ventures – מבית הג’וינט ובשותפות עם משרד הכלכלה והתעשייה הישראלי. מטרת התוכנית היא לעודד וללוות חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום החקלאות המעוניינות לפעול במדינות מתפתחות.

המיזם שמחבר סטארט אפים ישראלים למדינות מתפתחות

במסגרת שמונת חודשי התוכנית, חוברו 7 סטארט-אפים ישראליים בתחום האגרו-טק (טכנולוגיות מתקדמות בתחום החקלאות) עם שותפים בדרום אפריקה, תוך מתן ידע וכלים לעבודה מול חקלאים בעלי משקים קטנים במדינה, בסיוע של שותף התוכן המקצועי – Pears Program for Global Innovation.

המיזם שמחבר סטארט אפים ישראלים למדינות מתפתחות

התוכנית בשנת 2022 התמקדה בטכנולוגיות בנושאי חקלאות אורבנית, דבוראות והשקיה לטובת החקלאים הדרום אפריקניים, ואלה שמות הסטארט-אפים שהשתתפו:

Agri-Light | Bioled | EZPack | H4BEES | NatureTech | SoliDrip | Tal Ya

אירוע הסיום, שהתקיים במשרדי עורכי הדין הרצוג, פוקס נאמן, עסק בפוטנציאל העסקי והחברתי המשמעותי הטמון בעבודה מול חקלאים באפריקה, וכלל בין היתר את הצגת הפתרונות החדשניים שתכננו החברות המשתתפות יחד עם שותפיהן הדרום אפריקניים, וכן פאנל מרתק בהשתתפות Volcani International Partnership יחד עם שתי חברות ישראליות מצליחות הפועלות מול קהילות חקלאיות באפריקה: Groundwork BioAg ו-Ignite Power.

“אנו פועלים למנף את החדשנות הישראלית כדי לתרום ליעדי האו”ם לפיתוח בר-קיימא” אמרה אביטל סנדלר-לף, מנכ”לית הזרוע לפיתוח בינלאומי ותגובה לאסונות של הג’וינט, “זה מאפשר לנו לפעול לצמצום העוני והרעב, תוך צמצום אי השוויון ומתן פרנסה בת-קיימא וצמיחה כלכלית לכולם. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה החקלאית הישראלית יכולה לסייע בהשגת מטרות אלה ואנו גאים להיות חלק מעבודה זו”.

 

המיזם שמחבר סטארט אפים ישראלים למדינות מתפתחות

דילוג לתוכן
Send this to a friend