fbpx

הערכת מרכזי הכוון לתעסוקה לאוכלוסייה החרדית

נוצר ע"י מלחי, אסף; ליפשיץ, חן
מסמך/מצגת112 עמ'עברית2015

במסמך נתונים וממצאים אודות מידת המועילות של מרכזי ההכוון התעסוקתי למגזר החרדי. המחקר בוחן את מאפייני הפונים, דרכי הפעלת המרכזים, מידת שביעות הרצון מהשירות, תרומת השירות להרחבת הזדמנויות תעסוקתיות, מידת השגת התוצאות והצעדים לשיפור אפקטיביות השירות

שותפים: משרד הכלכלה

פריטי ידע קשורים

עברית + לימודי עברית כשפה שנייה לקידום ולשילוב החברה הערבית בשוק העבודה

ג’וינט – תבת ומינהל תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות, זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, פועלים מזה עשור במגוון דרכים, להרחבת שילובה האיכותי של האוכלוסייה הערבית בשוק העבודה. אחד החסמים המרכזיים שנמצא במחקרים שונים, הינו רמת שליטה נמוכה בשפה העברית בקרב מבוגרים, נשים וגברים, בחברה הערבית, אשר מקשה על השתלבותם והתקדמותם בשוק העבודה. בבחינת המענים הקיימים בתחום הוראת […]

מסמך/מצגת 2022

רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”

רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”: ברמה ג’ אנו עוסקים בנושאים כלל-עולמיים וכלל-אנושיים, בשילוב הכנה לתעסוקה משמעותית בסביבה דוברת עברית, או ללימודים אקדמיים בעברית. אם ברמה א’ היכולת לתקשר היא עם המורה ועם קבוצת השווים, וברמה ב’ המשתתפים מתנסים במפגשים קצרים וממוקדים מחוץ לכיתה, ומתפקדים במעגל הרחב יותר של “האני”, הרי בסיום רמה ג’ […]

מסמך/מצגת 2022

רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”

רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”: הספר מיועד לתרום להשתלבותו של המשתתף הערבי בסביבה דוברת עברית, ולהביא אותו להצלחה בלימודיו ובתחום תעסוקתו. ברמה א’ נעסוק בנושאים אישיים הקשורים למשתתף ולעולמו הקרוב: אני וביתי, אני ומשפחתי, אני בכיתה. הדגש התקשורתי מתבטא ביכולת לתקשר עם המורה ועם קבוצת השווים. זכויות יוצרים ספרי “אל העברית” של תכנית” עברית+ ” […]

מסמך/מצגת 2022

רמה ב’ – “אל העברית – בעבודה”

רמה ב’ – “אל העברית – בעבודה”: הספר מיועד למשתתפים ערבים ומותאם להם, ומטרתו היא ללמד עברית ברמה ב’. ההיבט התקשורתי הוא כמובן החשוב ביותר עבורם, והוא נחוץ לצורך השתלבותם המיטבית בחברה ולקידומם החברתי־ כלכלי. לצורך כך נבחרו נושאים הקשורים לעולם המקצועי, בכל הנוגע לחיפוש עבודה, לכתיבת קורות חיים, להכנה לריאיון עבודה וכו’. לשם השגת שליטה […]

מסמך/מצגת 2022
דילוג לתוכן
Send this to a friend