fbpx

תכנית רמפה לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות: תדריך יישומי לרכז

נוצר ע"י דייטש, שירי
מסמך/מצגת59 עמ'עברית2017

התדריך מכיל שני חלקים: בחלק הראשון מוצגים הרקע התיאורטי, הרציונל ומודל ההפעלה של תכנית רמפה. בחלק השני מאוגדים הכלים התעסוקתיים העומדים לרשות איש המקצוע בליווי אדם עם מוגבלות בהשתלבות בעבודה

שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, קרן משפחת רודרמן

פריטי ידע קשורים

טכנולוגיות ואפליקציות בבריאות הנפש

תכנית “בתים חכמים” בוחנת את שילובם של פתרונות טכנולוגים מתקדמים לקידום חיים עצמאיים של אנשים עם מוגבלויות שונות בכל רמות התפקוד. פתרונות טכנולוגיים ואפליקציות יכולים לסייע גם לאוכלוסיות עם מוגבלות נפשית במסע ההחלמה לאחר משבר . במסמך זה נציג טכנולוגיות ואפליקציות היכולות להועיל לאנשים עם מוגבלות נפשית בהיבטים שונים בחיי היום יום. שותפים: משרד הבריאות, […]

מסמך/מצגת 2022

עברית + לימודי עברית כשפה שנייה לקידום ולשילוב החברה הערבית בשוק העבודה

ג’וינט – תבת ומינהל תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות, זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, פועלים מזה עשור במגוון דרכים, להרחבת שילובה האיכותי של האוכלוסייה הערבית בשוק העבודה. אחד החסמים המרכזיים שנמצא במחקרים שונים, הינו רמת שליטה נמוכה בשפה העברית בקרב מבוגרים, נשים וגברים, בחברה הערבית, אשר מקשה על השתלבותם והתקדמותם בשוק העבודה. בבחינת המענים הקיימים בתחום הוראת […]

מסמך/מצגת 2022

רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”

רמה ג’ – “אל העברית – נקודת מבט”: ברמה ג’ אנו עוסקים בנושאים כלל-עולמיים וכלל-אנושיים, בשילוב הכנה לתעסוקה משמעותית בסביבה דוברת עברית, או ללימודים אקדמיים בעברית. אם ברמה א’ היכולת לתקשר היא עם המורה ועם קבוצת השווים, וברמה ב’ המשתתפים מתנסים במפגשים קצרים וממוקדים מחוץ לכיתה, ומתפקדים במעגל הרחב יותר של “האני”, הרי בסיום רמה ג’ […]

מסמך/מצגת 2022

רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”

רמה א’ – “אל העברית – בכיתה”: הספר מיועד לתרום להשתלבותו של המשתתף הערבי בסביבה דוברת עברית, ולהביא אותו להצלחה בלימודיו ובתחום תעסוקתו. ברמה א’ נעסוק בנושאים אישיים הקשורים למשתתף ולעולמו הקרוב: אני וביתי, אני ומשפחתי, אני בכיתה. הדגש התקשורתי מתבטא ביכולת לתקשר עם המורה ועם קבוצת השווים. זכויות יוצרים ספרי “אל העברית” של תכנית” עברית+ ” […]

מסמך/מצגת 2022
דילוג לתוכן
Send this to a friend