Bearing the Trauma: Ongoing School-Based Interventions with Students Affected by Traumatic Events

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר; חן-גל, שי; סימן טוב, יוכי
מסמך/מצגת177 עמ'אנגלית2008

ספר זה עוסק בהתמודדות עם טראומה מכל סוג, בין אם מאירוע לאומי או אסונות פרטיים ומשפחתיים של תלמידים ואנשי צוות בבתי הספר בישראל

שותפים: משרד החינוך

תגיות: ג'וינט אשלים, אשלים, מוביליות

פריטי ידע קשורים

Distance Learning Lab in the Periphery

This presentation focuses on long-term insights for education in the geographic periphery based on lessons learned and knowledge accumulated in the lab during the COVID-19 crisis Partners: Ministry of Education תגיות: ג'וינט אשלים, אשלים, מוביליות

מסמך/מצגת 2020

מיניות במרחב בטוח: מסרים לאנשי ונשות מקצוע (אנגלית)

סרטון בו בני ובנות נוער להט״ב עונים לשאלה איזה מסר היו רוצים ורוצות להעביר לאנשי ונשות מקצוע שותפים: משרד החינוך, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד העלייה והקליטה, עיר ללא אלימות תגיות: ג'וינט אשלים, אשלים, מוביליות

וידאו 2018

Shemesh: Complete Family Rehabilitation For Families of Children with Special Needs

מידע אודות תכנית שמש שותפים: המוסד לביטוח לאומי תגיות: ג'וינט אשלים, אשלים, מוביליות

מסמך/מצגת 2015

Common Fate: Therapists’ Benefits and Perils in Conducting Child Therapy Following the Shared Traumatic Reality of War

פורסם בכתב העת Clinical Social Work Journal. במחקר זה נבחן הניסיון של מטפלים בטיפול ילדים שאובחנו כסובלים מפוסט טראומה, בעקבות אירועי מלחמת לבנון השנייה שותפים: משרד החינוך תגיות: ג'וינט אשלים, אשלים, מוביליות  

מסמך/מצגת 2014
Send this to a friend