Distance Learning Lab in the Periphery

נוצר ע"י Barak-Medina, Eran; Hazor, Orly
מסמך/מצגת63 עמ'אנגלית2020

This presentation focuses on long-term insights for education in the geographic periphery based on lessons learned and knowledge accumulated in the lab during the COVID-19 crisis

Partners: Ministry of Education

פריטי ידע קשורים

מודל “הורים כשותפים”

הספר שנכתב במסגרת תכנית שותפות “אחד” כמודל עבודה להפעלת מסגרת הפועלת להעצמה קהילתית של אימהות בפזורה הבדואית בנגב, להעלאת המודעות לצרכים ההתפתחותיים הייחודיים בגיל הרך ולפיתוח שירותים מותאמים למאפייני המרחב הבדואי שותפים: אגי’ק – מכון הנגב, עמותת גוונים, משרד הכלכלה, ביטוח אומי, קואליציית מושארקה, קרן ון ליר, הפדרציה היהודית של ניו יורק, הפדרציה היהודית של […]

מסמך/מצגת 2018

קווים מנחים ליישום תכנית “הורים במרכז” ברשויות המקומיות

מסמך זה מציג את מעטפת היישום לתוכנית “הורים במרכז”: התפיסה המקצועית, העקרונות המנחים, צעדים מעשיים, רשת השותפויות עם בעלי תפקידים, פרקטיקות בעבודה עם הורים ועוד. שותפים: שפ”י-אגף פסיכולוגיה במשרד החינוך, הפדרציה היהודית של בוסטון

מסמך/מצגת 2020

מדריך השיתוף הממשלתי: מודל לשיתופי פעולה בין משרדי ממשלה

מדריך זה הוא סיכום תהליך שעשתה קבוצה של סגל בכיר בשירות המדינה. מוצע בו מודל המורכב מ-15 נקודות למחשבה אשר יש להידרש להן בשלב היוזמה למהלך, בתכנונו, ביישומו בשטח ובהערכתו שותפים: נציבות שירות המדינה, תובנות

מסמך/מצגת 2013

The Guide to Funder Collaboration with the Government of Israel

תדריך לתורמים המבקשים ליצור שותפויות עם ממשלת ישראל, שיקולים מרכזיים ודרכי פעולה מומלצות שותפים: Jewish Funders Network, קרן גנדיר, קרן רש״י  

מסמך/מצגת
Send this to a friend