fbpx

Common Fate: Therapists’ Benefits and Perils in Conducting Child Therapy Following the Shared Traumatic Reality of War

נוצר ע"י כהן, אסתר; רואר שטרייר, דורית; מנחם, מזל; פינגהר אמיתי, שירה; ישראלי, ניצן
מסמך/מצגת12 עמ'אנגלית2014

פורסם בכתב העת Clinical Social Work Journal. במחקר זה נבחן הניסיון של מטפלים בטיפול ילדים שאובחנו כסובלים מפוסט טראומה, בעקבות אירועי מלחמת לבנון השנייה

שותפים: משרד החינוך

תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

 

פריטי ידע קשורים

Journeys: A Metacognitive Intervention of Encouraging a Growth Mindset and Awareness to Performance, for Youth At-Risk

The research examined differences in growth mindset, awareness, and performance of youth-at-risk, following their participation in a metacognitive  intervention program. Participating in a metacognitive intervention can encourage a change in performance and self percept Partners: University of Haifa, Dor experimental Highschool Tags: growth mindset, sense of belonging, education, high school, pedagogy, Ashalim, mobility  

מסמך/מצגת 2022

Distance Learning Lab in the Periphery

This presentation focuses on long-term insights for education in the geographic periphery based on lessons learned and knowledge accumulated in the lab during the COVID-19 crisis Partners: Ministry of Education תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

מסמך/מצגת 2020

מיניות במרחב בטוח: מסרים לאנשי ונשות מקצוע (אנגלית)

סרטון בו בני ובנות נוער להט״ב עונים לשאלה איזה מסר היו רוצים ורוצות להעביר לאנשי ונשות מקצוע שותפים: משרד החינוך, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד העלייה והקליטה, עיר ללא אלימות תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

וידאו 2018

Shemesh: Complete Family Rehabilitation For Families of Children with Special Needs

מידע אודות תכנית שמש שותפים: המוסד לביטוח לאומי תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

מסמך/מצגת 2015
דילוג לתוכן
Send this to a friend