פרק 3: לא שמעתי, לא ראיתי, לא הבנתי – אתגרים בתהליכי למידה
שמעעברית2024
תקציר
מהם השינויים החושיים והמחשבתיים של הלומדים המבוגרים? כיצד מתגברים על שינויים בראיה, בשמיעה ובעיבוד המידע ומעודדים למידה לאורך זמן?
הפודקאסט מאגד את הידע הקיים בשטח ובאקדמיה בתחום למידת מבוגרים ומנגיש את הידע והניסיון שנצבר לאנשי מקצוע בצורה ידידותית לרמת הטיפים הפרקטיים שיכלו לשפר את הדרכתם “מחר בבוקר”.
לכל פרקי הפודקאסט – לחצו כאן
פודקאסט: שטרודל – על למידת מבוגרים בראי אוריינות דיגיטלית
מילות מפתח: זקנה, תפיסה, שמיעה, ראיה, עיבוד מידע ולמידה, אוריינות דיגיטלית