קהילות דיגיטליות: מתודולוגיה וכלים למדידה והערכה

נוצר ע"י פייגנבאום, רביב; פלדמן, נעמה
מסמך/מצגת118 עמ'2020

דוגמאות מהעולם לכלים ומדידה של תוכניות לצמצום הפער הדיגיטלי ולקידום אוריינות דיגיטלית

שותפים: חברת קיימא, מטה ישראל דיגיטלית, המשרד לשיוויון חברתי

פריטי ידע קשורים

הערכת פרויקט PACT ו-PACT+ לקידום ילדים יוצאי אתיופיה בגיל הרך והוריהם: דו״ח מסכם

יוזמת PACT מיועדת לקדם צעירים בני העדה האתיופית על מנת לחזק את השתלבותם המוצלחת במערכת החינוך ובחברה הישראלית. היוזמה מתבססת על עקרונות של עבודה הוליסטית במעגלי החיים השונים של הילד. דו"ח זה מסכם עשר שנות הערכה של הפרויקט שותפים: פדרציה יהודית קליבלנד, פדרציה יהודית ניו יורק, פדרציה יהודית וושינגטון, פדרציה יהודית דטרויט, פדרציה יהודית בולטימור, […]

מסמך/מצגת 2012

עסק שווה: דיווח ביניים במסגרת המחקר המלווה

מצגת הפורסת את עיקרי מחקר ההערכה של תוכנית "עסקים למען אנשים עם מוגבלויות" שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, קרן משפחת רודרמן, מיטב דש השקעות

מסמך/מצגת 2018

אגד נגב מערבי – סוגיות בעבודה משותפת בגיל הרך: סיכום תהליך חשיבה

המסמך מפרט את תוצריו של תהליך חשיבה מקדים על נושא יישום התוכנית הלאומית במרחב הכפרי בנגב בפרט, ומתן שירותים חברתיים במרחב הכפרי בישראל בכלל שותפים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד העלייה והקליטה, המשרד לביטחון פנים

מסמך/מצגת

Common Fate: Therapists’ Benefits and Perils in Conducting Child Therapy Following the Shared Traumatic Reality of War

פורסם בכתב העת Clinical Social Work Journal. במחקר זה נבחן הניסיון של מטפלים בטיפול ילדים שאובחנו כסובלים מפוסט טראומה, בעקבות אירועי מלחמת לבנון השנייה שותפים: משרד החינוך  

מסמך/מצגת 2014
Send this to a friend