Bearing the Trauma: Ongoing School-Based Interventions with Students Affected by Traumatic Events

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר; חן-גל, שי; סימן טוב, יוכי
מסמך/מצגת177 עמ'אנגלית2008

ספר זה עוסק בהתמודדות עם טראומה מכל סוג, בין אם מאירוע לאומי או אסונות פרטיים ומשפחתיים של תלמידים ואנשי צוות בבתי הספר בישראל

שותפים: משרד החינוך

פריטי ידע קשורים

טיפול בדמנציה בטכניקות תיקוף: מדריך למשפחה לשיפור התקשורת

הספר השני מתוך שלושה העוסקים בשיטת פייל. בספר זה מסבירה המחברת איך להבין זקנים חסרי התמצאות, איך לפתח את התקשורת איתם ומדוע חשוב להקפיד להפגין אמפתיה לחולים. כמו כן מופיעות דוגמאות כיצד פועלת שיטת התיקוף במצבים אמיתיים בחיי המשפחה שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

כמו יונה פצועה: סיפורי חיים של נשים מוכות זקנות

ספר זה מתמקד בסיפורן האישי של קבוצת נשים זקנות שחוו מסכת מרה של התעללות והזנחה שותפים: מרכז בייקרסט לטיפול גריאטרי, אוניברסיטת חיפה

מסמך/מצגת 2008

תיקוף – שיטה פורצת דרך: טכניקות פשוטות ליצירת קשר עם אנשים חולי אלצהיימר וסוגי דמנציה אחרים

מהדורה שלישית. ספר זה מציג בפני הקוראים סיפורים אישיים ומפרט שיטות טיפול המסייעות הן להשיב את כבודו של האדם החולה באלצהיימר ובסוגי דמנציה שונים והן להפחית את התסכול מצדו של המטפל שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2016

אל העברית חלק ב׳ בעבודה

ספר להוראת עברית כשפה שנייה. הספר הינו חלק מהתוכנית ‘עברית+’ לשילוב ולקידום החברה הערבית בשוק העבודה שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2020
Send this to a friend