Bearing the Trauma: Ongoing School-Based Interventions with Students Affected by Traumatic Events

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר; חן-גל, שי; סימן טוב, יוכי
מסמך/מצגת177 עמ'אנגלית2008

ספר זה עוסק בהתמודדות עם טראומה מכל סוג, בין אם מאירוע לאומי או אסונות פרטיים ומשפחתיים של תלמידים ואנשי צוות בבתי הספר בישראל

שותפים: משרד החינוך

פריטי ידע קשורים

גרונטולוגיה מעשית: מבט רב מקצועי לעבודה עם אנשים זקנים

כרך ראשון. ספר זה מתייחס לתחומי הטיפול העיקריים בתחום הזקנה ומציג תמונה רחבת היקף ומעמיקה בכל הקשור לטיפול בזקן. הספר עוסק בתיאוריות ובעבודה מעשית כאחד ומאיר בזרקור על התכניות, הטיפולים והשירותים המאפשרים לנשים ולגברים להזדקן בכבוד בביתם

מסמך/מצגת 2015

מעורבות חברתית ומנהיגות במרכזי הצעירים בישראל: ערכת הפעלה

ספר זה מאגד את הניסיון שנצבר בפעילות תחום המעורבות החברתית במרכזי הצעירים שותפים: המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד הקליטה, משרד הביטחון, קרן גרוס, קרן גנדיר, קרן גולד

מסמך/מצגת 2011

משא הטראומה: התמודדות מתמשכת עם נפגעי משבר וטראומה בין כותלי בית הספר

הספר מתבסס על הניסיון הרב שנצבר במהלך פיתוח והפעלת תכניות אשר עסקו בקידום יכולת התמודדות של עובדי חינוך, טיפול ורווחה עם נפגעי טראומה, התעללות והזנחה. הספר מציג תפיסת עבודה חינוכית פסיכו-חברתית המבוססת על ידע וניסיון מקצועי שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2008

ללכת אל הצבעים: ציור כאמצעי לזיקנה יצירתית

הספר הוא שילוב מרתק בין ספר הדרכה למטפלים ולמדריכים שעובדים עם זקנים באמנות לבין יומן אישי, המתאר ברגישות ובגילוי לב את תהליך ההוראה ואת האופן שבו הציור הפך ממיומנות טכנית לחוויה יצירתית, למשתתפי הסדנה ולמחברת עצמה

מסמך/מצגת 2005
Send this to a friend