לעמותת ‘מגרש ביתי’ – העוסקת בפעילות ושילוב חסרי בית באמצעות ספורט ומוזיקה, ומפעילה בנוסף פרויקט של עבודת רחוב – היה צורך גדול בגיוס מועמדים, לשם גיוס משאבים וסיוע בפיתוח תהליך אסטרטגי לעמותה.

הקושי במציאת מי שימלא צורך זה של העמותה התבטא בכך, שלעמותה לא היו מספיק משאבים להעסיק בעלי תפקידים בשכר שימלאו את הפונקציות הללו. הדילמה של העמותה הייתה בנוגע לדירקטוריון – כמה הוא יהיה מעורב ומשקיע בכך ועד כמה “להפעיל” אותו לצורך זה.

מכאן העמותה הגיעה לנבחרת הדירקטורים החברתית ב-2019. לשמחתה הקשר שהתפתח בהצטרפותה לנבחרת היה מוצלח מאוד. המנהל המקצועי, עמרי אברמוביץ’, מעיד כי בתוך זמן קצר השכילה הנבחרת להבין מי העמותה ולהתאים לה שני חברי דירקטוריון שנכנסו אליה: דודי בלסר ויעל סלע פועלים לקדם את העמותה בדרכים שונות והתנדבו לעשות זאת על פי המומחיות שלהם: 

עמרי אברמוביץ’
עמרי אברמוביץ’

דודי הביא קשרים, עזרה בתקשורת ובגיוס משאבים. יעל הביאה מניסיונה הרב בעולם העמותות ובגיוס משאבים. החיבור של יעל ודודי עם העמותה היה מיידי והם השתלבו מהר מאוד, העלו יוזמות והביאו ערך רב.

עמרי סיכם את תהליך גיוס הדירקטורים במילים:

“הופתענו לגלות שההתאמה הייתה כה טובה, וכמה העזרה של הנבחרת הייתה מועילה ובטווח קצר. בעבר גייסנו חברי דירקטוריון איכותיים, כשהדבר נעשה באמצעות קשרים אישיים שלנו וחיפוש אינטנסיבי בין רשתות התמיכה שלנו. לעומת זאת, התהליך עם הנבחרת היה קצר, מדויק ותכליתי, וענה על הצרכים שלנו באופן מדויק.”