בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות

נוצר ע"י מור, פלורה
מסמך/מצגת320 עמ'עברית2017

ספר זה לצד יתר ספרי התפיסה החינוכית הפסיכו חברתית מספק בסיס לפרדיגמה תיאורטית, מחקרית ומעשית העוסקת באופן שבו מערכת החינוך יכולה לתרום לצמצום הפערים החברתיים בישראל

פריטי ידע קשורים

ללכת אל הצבעים: ציור כאמצעי לזיקנה יצירתית

הספר הוא שילוב מרתק בין ספר הדרכה למטפלים ולמדריכים שעובדים עם זקנים באמנות לבין יומן אישי, המתאר ברגישות ובגילוי לב את תהליך ההוראה ואת האופן שבו הציור הפך ממיומנות טכנית לחוויה יצירתית, למשתתפי הסדנה ולמחברת עצמה

מסמך/מצגת 2005

לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2014

מבט אל הילדות "نظرة في الطفولة​​​​"

החוברת פותחה כחומר עזר וכלי עבודה למטפלות משפחתונים ומעונות יום במטרה לסייע להן להכיר את הילד בסביבה הטבעית שלו ולזהות עיכובים התפתחותיים באמצעות כלי תצפיתי המבוסס על סולם גרינשפן להתפתחות ילדים. הספר מכיל ידע תיאורטי וכלים לעבודה בתחומי הגיל הרך שותפים: משרד התמ"ת, פדרציית סן פרנסיסקו, קרן פיטר ומימי האס  

מסמך/מצגת 2019

אל העברית חלק א׳ בכיתה

ספר להוראת עברית כשפה שנייה. הספר הינו חלק מהתוכנית 'עברית+' לשילוב ולקידום החברה הערבית בשוק העבודה שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2020
Send this to a friend