בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות

נוצר ע"י מור, פלורה
מסמך/מצגת320 עמ'עברית2017

ספר זה לצד יתר ספרי התפיסה החינוכית הפסיכו חברתית מספק בסיס לפרדיגמה תיאורטית, מחקרית ומעשית העוסקת באופן שבו מערכת החינוך יכולה לתרום לצמצום הפערים החברתיים בישראל

פריטי ידע קשורים

לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2014

אתגר התקשורת עם זקנים ובני משפחתם

תקשורת נכונה עם זקנים היא בעלת חשיבות עצומה ויש לה השלכות רבות עצמה על איכות חייהם. מרכיב גדול בתחושת הנתק והבדידות נובעת מהיעדר תקשורת תקינה עם סביבתם. בספר מנותחים ההיבטים השונים של תקשורת וזו וניתנים כלים לתקשורת חיובית עם הזקנים ובני משפחותיהם שותפים: ממשלת ישראל

מסמך/מצגת 2017

הזקן והמשפחה: סוגיות מרכזיות ביחסים רב דוריים

בשנים האחרונות מתחוללת מהפיכה דמוגרפית: האוכלוסיה מזדקנת, מספר הילדים קטן, ויחסי התלות בין האוכלוסייה הפעילה לבין אלה שאינם עובדים גדלה. ספר זה בוחן בהרחבה את השפעות אלו על הזקן ומשפחתו, ומציב אתגר לדיון ולדיאלוג עתידי בין מעצבי מדיניות, חוקרים ומטפלים

מסמך/מצגת 2010

מבט אל הילדות “نظرة في الطفولة​​​​”

החוברת פותחה כחומר עזר וכלי עבודה למטפלות משפחתונים ומעונות יום במטרה לסייע להן להכיר את הילד בסביבה הטבעית שלו ולזהות עיכובים התפתחותיים באמצעות כלי תצפיתי המבוסס על סולם גרינשפן להתפתחות ילדים. הספר מכיל ידע תיאורטי וכלים לעבודה בתחומי הגיל הרך שותפים: משרד התמ”ת, פדרציית סן פרנסיסקו, קרן פיטר ומימי האס

מסמך/מצגת 2019
Send this to a friend