fbpx

ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר

נוצר ע"י נועה בן-דוד, יואב בוקעי. חוקרות: דליה בן-רבי, ד"ר יואה שורק.
מסמך/מצגת43 עמ'עברית2024

תקציר

המסמך מציג ניתוח אינטגרטיבי של תוצרי מחקר וידע בתחום החינוך שהוזמנו על ידי ארגון ג’וינט-אשלים בשנים 2013-2023. הוא בוחן את תפיסות העבודה המשתקפות בפעילות אשלים, במיוחד המעבר מתפיסת מניעת סיכון לקידום מוביליות חברתית-כלכלית. המסמך גם מנתח כיצד המחקר משרת את העבודה בשדה החינוך ומציע המלצות לשיפור השימוש בתוצרי המחקר והערכת האימפקט של פעילות אשלים.

שותפים: מכון מאיירס ג’וינט ברוקדייל

דילוג לתוכן
Send this to a friend