כוחו של היועץ החינוכי: בית הספר כסביבה חינוכית מגדלת

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר
מסמך/מצגת228 עמ'עברית2010

ספר זה מכוון לאנשי מקצוע הרואים במערכות החינוך מקום טבעי ולא סטיגמטי, המזמן סיטואציות אנושיות מורכבות עם בני נוער הנתונים בסיכון, ומכירים בכך, שטיפול מערכתי יעיל בבני נוער אלה יכול להביאם לגדילה, להתפתחות ולהשתלבות חברתית מוצלחת

שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

פריטי ידע קשורים

טיפול בדמנציה בטכניקות תיקוף: מדריך למשפחה לשיפור התקשורת

הספר השני מתוך שלושה העוסקים בשיטת פייל. בספר זה מסבירה המחברת איך להבין זקנים חסרי התמצאות, איך לפתח את התקשורת איתם ומדוע חשוב להקפיד להפגין אמפתיה לחולים. כמו כן מופיעות דוגמאות כיצד פועלת שיטת התיקוף במצבים אמיתיים בחיי המשפחה שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

מבט אל הילדות “نظرة في الطفولة​​​​”

החוברת פותחה כחומר עזר וכלי עבודה למטפלות משפחתונים ומעונות יום במטרה לסייע להן להכיר את הילד בסביבה הטבעית שלו ולזהות עיכובים התפתחותיים באמצעות כלי תצפיתי המבוסס על סולם גרינשפן להתפתחות ילדים. הספר מכיל ידע תיאורטי וכלים לעבודה בתחומי הגיל הרך שותפים: משרד התמ”ת, פדרציית סן פרנסיסקו, קרן פיטר ומימי האס

מסמך/מצגת 2019

סנד: לעבור את המחסום הרגשי

בספר שני חלקים הראשון בערבית והשני בעברית. ספר זה מיועד למנחים, יועצים ומדריכים המסייעים למורים ומנהלים בקידום התפתחות ומוביליות של ילדים החיים במצבי סיכון והדרה בבתי ספר ערביים בישראל שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2018

לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2014
Send this to a friend