לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר (עורכים)
מסמך/מצגת262 עמ'עברית2014

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה

שותפים: משרד החינוך

פריטי ידע קשורים

לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

ספר זה מוקדש להמשגת 'העשייה החינוכית הדיאלוגית' ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2006

אל העברית חלק א׳ בכיתה

ספר להוראת עברית כשפה שנייה. הספר הינו חלק מהתוכנית 'עברית+' לשילוב ולקידום החברה הערבית בשוק העבודה שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2020

תיקוף, שיטת פייל לטיפול בחולי אלצהיימר: כיצד לעזור לזקן חסר התמצאות

ספר זה, ראשון מבין שלושה, מתמקד בשיטת התיקוף. שיטה זו משלבת גישה חיובית ואוהדת לזקנים החולים עם טכניקות נוספות לשפר את מצבם. הטיפול בחולי אלצהיימר בשיטה זו יכול להיעשות בבית או במוסד, והוא מתאים לחברה המעודדת הזדקנות בקהילה ושיפור התקשורת בין מטפל למטופל שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

עניין של צמיחה: תכנית פעילות בגינון לזקנים

תוכנית זו מציעה סדרת מפגשים בהם משמש עולם הצומח נקודת מוצא לעיסוק בתהליכים החלים בצמח ובאדם כאחד. הניסיון מורה כי היא מאפשרת למשתתף לחוות, על אף מגבלותיו הפיזיות או המנטליות, את עובדת היותו אדם חושב, מרגיש, בעל יכולת ליצור ולפתח יחסים בינו ובין סביבתו

מסמך/מצגת 1999
Send this to a friend