לגדול בתוך קשר: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר

נוצר ע"י מור, פלורה; לוריא, איתמר (עורכים)
מסמך/מצגת262 עמ'עברית2014

המאמרים שבספר מחברים בין השדה לאקדמיה וממשיגים את הידע הנוצר בעבודה בבתי הספר. מטרתם להגביר את המודעות של אנשי החינוך המתמודדים יום-יום עם חוויות מאתגרות ומתסכלות, ולהרחיב את יכולת ההתבוננות של כל אחד על הקושי והמצוקה ממקום של חמלה

שותפים: משרד החינוך

פריטי ידע קשורים

ברבות הימים: סיפורו של ארגון אשל במלאות יובל לייסודו

ספר זה מעניק מבט היסטורי על מה שהחל בשנות ה-50 של המאה ה-20 כפעולות חירום לסיוע לעולים חדשים מבוגרים והפך במשך השנים לארגון מוביל בתחום הזיקנה

מסמך/מצגת 2019

זיקנה בקו העוני

אסופת מאמרים זו היא ניסיון לבחון את העוני מהיבטים שונים, לנתח את הסיבות שהביאו למספר רב כל כך של זקנים עניים בישראל, ולהציב את הנושא בראש סדר העדיפות הלאומי

מסמך/מצגת 2005

לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

ספר זה מוקדש להמשגת 'העשייה החינוכית הדיאלוגית' ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

מסמך/מצגת 2006

בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות

ספר זה לצד יתר ספרי התפיסה החינוכית הפסיכו חברתית מספק בסיס לפרדיגמה תיאורטית, מחקרית ומעשית העוסקת באופן שבו מערכת החינוך יכולה לתרום לצמצום הפערים החברתיים בישראל

מסמך/מצגת 2017
Send this to a friend