לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

נוצר ע"י מור, פלורה; מנדלסון, יצחק
מסמך/מצגת85 עמ'עברית2006

ספר זה מוקדש להמשגת 'העשייה החינוכית הדיאלוגית' ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

פריטי ידע קשורים

אמהות בצל אלימות: מדריך להתערבות קבוצתית

בספר מוצגת גרסתה השלישית של תכנית ההתערבות. בבסיס ההתערבות המוצעת עומדת גישה אמפתית לחוויית האמהות של האישה הסובלת מאלימות בן זוגה, אמונה ביכולותיה כאם, וניסיון להעצימה שותפים: משרד העבודה והרווחה, אוניברסיטת תל אביב

מסמך/מצגת 2006

פסיכוגריאטריה: פרקים נבחרים

ספר לימוד מקצועי ומקיף הפורס לפני הקורא את התחום הנרחב של מחלות אורגניות ומחלות נפש, הפוגעות בתפקוד המוחי של הקשיש

מסמך/מצגת 2015

בבית ולא במוסד: על הזכות למות בבית

ספר זה הוא אסופת מאמרים בה נבחנת הסוגיה המורכבת של הזכות לבחור למות בבית מהיבטים שונים: האנתרופולוגי-היסטורי, החברתי והמערכתי, היהודי והאתי. הספר עוסק גם בהיבטים מעשיים יותר, הרפואיים והסיעודיים, ובשאלות הנוגעות להענקת סיעוד וטיפול בבית לחולה הנוטה למות

מסמך/מצגת 2006

ברבות הימים: סיפורו של ארגון אשל במלאות יובל לייסודו

ספר זה מעניק מבט היסטורי על מה שהחל בשנות ה-50 של המאה ה-20 כפעולות חירום לסיוע לעולים חדשים מבוגרים והפך במשך השנים לארגון מוביל בתחום הזיקנה

מסמך/מצגת 2019
Send this to a friend