לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית
מסמך/מצגת85 עמ'עברית2006
תקציר
ספר זה מוקדש להמשגת ‘העשייה החינוכית הדיאלוגית’ ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית
שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט
תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024מוחזקים
מסמך/מצגת
2024סקירת רפורמות ותוכניות למניעה ולצמצום של השמנה בארץ ובעולם
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024