לדבר עם מתבגרים בסיכון: התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

נוצר ע"י מור, פלורה; מנדלסון, יצחק
מסמך/מצגת85 עמ'עברית2006

ספר זה מוקדש להמשגת ‘העשייה החינוכית הדיאלוגית’ ומאפייניה. העשייה הדיאלוגית עשויה לסייע למחנכים בעבודתם עם בני נוער בכלל ועם בני נוער בסיכון בפרט. הדיאלוג החינוכי הוא חלק מן התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט

פריטי ידע קשורים

כאילו זה יומי האחרון: יומן

קשה להפריז בחשיבותו וייחודו של יומנה האישי של נחמה קפלן. במשך השנתיים האחרונות לחייה כתבה בו באדיקות, באומץ ובפתיחות עד יומה האחרון. באותו גילוי לב שבו היא מבקרת תכנית שראתה בטלוויזיה, היא כותבת על מצב בריאותה, מכאוביה ותקוותיה, ונפרדת מקרובי משפחתה

מסמך/מצגת 2005

תיקוף, שיטת פייל לטיפול בחולי אלצהיימר: כיצד לעזור לזקן חסר התמצאות

ספר זה, ראשון מבין שלושה, מתמקד בשיטת התיקוף. שיטה זו משלבת גישה חיובית ואוהדת לזקנים החולים עם טכניקות נוספות לשפר את מצבם. הטיפול בחולי אלצהיימר בשיטה זו יכול להיעשות בבית או במוסד, והוא מתאים לחברה המעודדת הזדקנות בקהילה ושיפור התקשורת בין מטפל למטופל שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות

ספר זה לצד יתר ספרי התפיסה החינוכית הפסיכו חברתית מספק בסיס לפרדיגמה תיאורטית, מחקרית ומעשית העוסקת באופן שבו מערכת החינוך יכולה לתרום לצמצום הפערים החברתיים בישראל

מסמך/מצגת 2017

יחביאנו צל ידו: מחשבות אור וצל בעיתות נגיף ומחבוא

שיריה של אריאלה גורדון יוצרים דיאלוג מעניין ומקורי עם שיריה של כלתה, שני. שתיהן מנסות לעבד את החוויה הפנימית בעקבות משבר הקורונה הכלל-עולמי שפוקד אותנו שותפים: קרן וואהל

מסמך/מצגת 2020
Send this to a friend