סנד: לעבור את המחסום הרגשי

נוצר ע"י סמעאן רמדאן, איזאבל; פרידמן, ויקטור; אגבאריה, הילאנה; מנסור, מוחמד; עלי - אלסאלח, סלים
מסמך/מצגת158 עמ'עברית2018

בספר שני חלקים הראשון בערבית והשני בעברית. ספר זה מיועד למנחים, יועצים ומדריכים המסייעים למורים ומנהלים בקידום התפתחות ומוביליות של ילדים החיים במצבי סיכון והדרה בבתי ספר ערביים בישראל

שותפים: משרד החינוך

פריטי ידע קשורים

מעורבות חברתית ומנהיגות במרכזי הצעירים בישראל: ערכת הפעלה

ספר זה מאגד את הניסיון שנצבר בפעילות תחום המעורבות החברתית במרכזי הצעירים שותפים: המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד הקליטה, משרד הביטחון, קרן גרוס, קרן גנדיר, קרן גולד

מסמך/מצגת 2011

סיכום הערכה של סביבת החינוך החדשה – תכנית לשינוי תפיסות חינוכיות למען קידום הישגים לימודיים

סיכום ממצאי מחקר הערכה שליווה את יישום פרוייקט “סביבת החינוך החדשה” בכיתות הכוון בחמישה בתי ספר בבאר שבע. התכנית מיועדת להביא לקידומם של תלמידים תת-משיגים המצויים בסיכון גבוה לנשירה ממערכת החינוך

מסמך/מצגת 2000

בית לורן – המרכז למשפחה המתמודדת עם אוטיזם PDD: סיכום 2001-2003

דו”ח הערכה מסכם לתוכנית בית לורן, מרכז שהכיל והפיק פעילויות לתמיכה במשפחות ובעלי מקצוע סביב הטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2005

משא הטראומה: התמודדות מתמשכת עם נפגעי משבר וטראומה בין כותלי בית הספר

הספר מתבסס על הניסיון הרב שנצבר במהלך פיתוח והפעלת תכניות אשר עסקו בקידום יכולת התמודדות של עובדי חינוך, טיפול ורווחה עם נפגעי טראומה, התעללות והזנחה. הספר מציג תפיסת עבודה חינוכית פסיכו-חברתית המבוססת על ידע וניסיון מקצועי שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2008
Send this to a friend