קשר אחר בבית הספר: עיצוב תרבות בית ספרית שונה בעבודה עם תלמידים בסיכון ובהדרה

נוצר ע"י ראזר, מיכל; ורשבסקי, בועז; בר שדה, אסתי
מסמך/מצגת177 עמ'עברית2011

ספר זה מעמיד את המורה במרכז הדיון, על רגשותיו, מחשבותיו וחוויותיו עקב עבודתו עם תלמידים בהדרה ובסיכון. הספר בוחן כיצד אפשר לסייע למורים ולמנהלים להרגיש גאים בעבודתם למרות חוסר ההערכה והעדר היוקרה של העיסוק בהוראה בכלל ובהוראה לתלמידים בהדרה בפרט

פריטי ידע קשורים

פעילות ג׳וינט ישראל בקרב עולי אתיופיה: תקציר

ספר זה הוא החמישי והאחרון בסדרת ספרים המתעדת את פעילות הג׳וינט עם יוצאי אתיופיה החל במחצית שנות השמונים במאה העשרים עד סוף 2010. התיעוד עוסק במגוון היבטים הקשורים לקליטתם של העולים מאתיופיה בישראל

מסמך/מצגת 2012

כמו יונה פצועה: סיפורי חיים של נשים מוכות זקנות

ספר זה מתמקד בסיפורן האישי של קבוצת נשים זקנות שחוו מסכת מרה של התעללות והזנחה שותפים: מרכז בייקרסט לטיפול גריאטרי, אוניברסיטת חיפה

מסמך/מצגת 2008

טיפול בדמנציה בטכניקות תיקוף: מדריך למשפחה לשיפור התקשורת

הספר השני מתוך שלושה העוסקים בשיטת פייל. בספר זה מסבירה המחברת איך להבין זקנים חסרי התמצאות, איך לפתח את התקשורת איתם ומדוע חשוב להקפיד להפגין אמפתיה לחולים. כמו כן מופיעות דוגמאות כיצד פועלת שיטת התיקוף במצבים אמיתיים בחיי המשפחה שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

זקנים בסיכון: היבטים משפטיים, טיפוליים ואתיים

הספר מתמקד בחוקי ההגנה על זקנים ובדרכים המעשיות שאנשי המקצוע יכולים לעשות בחוקים אלה שימוש יעיל. בספר סקירה של החוקים, התייחסות להגדרות של זקנים בסיכון ומאפיינים של מצבי סיכון, מצבים של התעללות והזנחה ודיון בתופעות של ניצול כלכלי של זקנים שותפים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים, יד ריבה, אוניברסיטת חיפה

מסמך/מצגת 2013
Send this to a friend