הדיאלוג ההדרכתי: חינוך פסיכודינמי במרחב בית הספר
מסמך/מצגת249 עמ'עברית2014
תקציר
ספר הוא זה המשך ישיר לספר מורים ותלמידים בברית חינוכית מגדלת: חינוך פסיכודינמי, והוא עוסק בטרנספורמציה שצריכה להתרחש בקרב מורים על מנת להבטיח את רווחתם ואת רווחת התלמידים בסיכון. ספר זה מתמקד ביחסי ההשפעה שבין המדריך לאיש החינוך
תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024סקירת רפורמות ותוכניות למניעה ולצמצום של השמנה בארץ ובעולם
מסמך/מצגת
2024