ילדים באוכלוסיה הבדווית בנגב: מאפיינים, צרכים ודפוסי שימוש בשירותים

נוצר ע"י בן רבי, דליה; עמיאל, שרון; ניג׳ם פידא; דולב, טלל
מסמך/מצגת49 עמ'עברית2009

המחקר הנוכחי מהווה מאמץ ראשוני וייחודי לבדוק את מצבם של ילדים ובני נוער בדווים בנגב. הוא ראשוני משני היבטים: המידע מובא מנקודת מבטן של אמהות הילדים, וכמו כן נאסף מידע על צורכיהם של הילדים ובני הנוער ביישובים הלא מוכרים

שותפים: שתיל, המועצה לכפרים לא מוכרים, דוברוף מיכאל ואנדריאה, קרן הלן באדר

פריטי ידע קשורים

עיקרי דו”ח טאליס לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3

ארגון ה-OECD מפרסם בימים אלה את דו”ח מחקר טאליס (TALIS), לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3 בארבע מדינות: ישראל, גרמניה, נורבגיה ודנמרק. זאת, במסגרת סקר טאליס 2018 להוראה ולמידה בגיל הרך . הסקר השלם מתייחס לאיכות מסגרות לילדים בגילי לידה עד 3, ומסגרות קדם-יסודי לילדים בגילי 3-6. מדובר במאמץ בין-לאומי ראשון מסוגו בעולם, בהתייחסות למסגרות […]

מסמך/מצגת 2020

מדדי איכות חיים ככלי לקידום אזורי

השימוש במדדי איכות החיים ככלי ליצירת מדיניות אפקטיבית וליישומה מתפתח ברחבי העולם. ישנה חשיבות מיוחדת למדידה מקצועית של איכות חיים באזורים פריפריאליים, בהם יש לה תפקיד חשוב בצמצום פערים חברתיים. הניסיון המצטבר בשימוש במדדים הללו, מאפשר לראשי רשויות כיום להסתייע בהם בקידום רווחת תושבי הרשות שותפים: משרד האוצר, משרד הפנים

מסמך/מצגת 2013

תכנית נעורים: דו״ח הערכה

דו״ח הערכה זה כולל שני מרכיבים: הערכת מודל הפעולה של מרכז נעורים והשפעותיו על היישוב, והערכת השפעת התכנית על בני הנוער המשתתפים בה שותפים: ממשלת ישראל, המוסד לביטוח לאומי, הפדרציה היהודית של סן פרנסיסקו, קרן לאוטמן, קרן דניאל, קרן רש״י, מפעלות חינוך וחברה

מסמך/מצגת 2015

הרגשי, החברתי והלימודי הם עולם אחד שאי אפשר לפצל

פורסם בכתב העת “הד החינוך”. הסבר קצר על תכנית “אלייך” שותפים: משרד החינוך, קרן מוריס וויויאן וואהל

מסמך/מצגת 2014
Send this to a friend