לגדול בתוך קשר

נוצר ע"י מור, פלורה
מסמך/מצגת5 עמ'עברית2014

פורסם בכתב העת “הד החינוך”. במאמר זה מוצגת בקצרה הפדגוגיה הפסיכודינמית המשלבת בין פסיכואנליזה לחינוך כמענה לאתגרי החינוך

פריטי ידע קשורים

סיכום הערכה של סביבת החינוך החדשה – תכנית לשינוי תפיסות חינוכיות למען קידום הישגים לימודיים

סיכום ממצאי מחקר הערכה שליווה את יישום פרוייקט “סביבת החינוך החדשה” בכיתות הכוון בחמישה בתי ספר בבאר שבע. התכנית מיועדת להביא לקידומם של תלמידים תת-משיגים המצויים בסיכון גבוה לנשירה ממערכת החינוך

מסמך/מצגת 2000

שותפות בין-מגזרית מכלילה: נתיבי התייחסות לאוכלוסיות מיעוטים במסגרת יוזמות הבניית שותפות בין ממשלות לארגוני המגזר האזרחי

מסמך זה מפרט התנסויות במדינות זרות בנתיבי היערכות להבניית יחסי ממשלה-מגזר אזרחי בהתייחסות ממוקדת לאוכלוסיות מיעוטים, ומהווה מסמך משלים לשני קודמיו, לחוד ויחד והגשר האזרחי שותפים: משרד ראש הממשלה, משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד העלייה והקליטה  

מסמך/מצגת 2016

השתלמויות למורים יועצים בעבודה עם נוער בסיכון: דו״ח מחקר

התכנית מיועדת להכשרת יועצים חינוכיים מנוסים המעוניינים להעמיק בידע הטיפולי ולהתמחות בעבודה עם נוער בסכנת נשירה מן המערכת החינוכית. הדו״ח שלהלן מציג סקר שהשווה בין יועצים שעברו את התכנית לכאלה שלא. בנוסף, חלק מהמחקר מבוסס על תצפיות במפגשי הדרכה ועל ראיונות

מסמך/מצגת 2012

Ashalim Celebrates a Decade of Activity: Accomplishments and Future Challenges

מסמך זה מתאר את פעילות אשלים בעשר שנות קיומו, את הרקע לפעילות זו ואת השינויים וההתפתחויות המרכזיות בישראל ובעולם בנוגע לילדים ונוער בסיכון שותפים: משרד הרווחה והשירותים החברתיים, פדרציית UJA ניו יורק

מסמך/מצגת 2008
Send this to a friend