למידה מהבית: איך נעודד את השתתפות ומעורבות התלמידים?
סוגיית ההשתתפות והמעורבות בלמידה מהבית מעסיקה את כלל בתי הספר בארץ, כנראה שאפילו בעולם. מסמך זה מציע עקרונות ודרכי פעולה על בסיס הניסיון והלמידה של 15 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים המשתתפים במעבדת הלמידה מרחוק בפריפריה, ניסיון שנצבר בשלושת השבועות הראשונים ללמידה מרחוק
שותפים: משרד החינוך
פריטי ידע קשורים
תכנית מפתח: ספר הפעלה
תדריך הפעלה המתאר את עקרונות התוכנית, המבנה הארגוני, תהליכי העבודה, השירותים המסופקים וכלים לעבודת המרכז שותפים: משרד הכלכלה, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
בידיים טובות: הנחיות למטפלות בזקנים בעת הקורונה (אמהרית)
ד"ר יורם מערבי מהמערך הגריאטי במרכז הרפואי הדסה מציג רקע כללי על טיפול בית בזקנים בתקופת הקורונה ומוקיר תודה למטפלות. סרטון ראשון מתוך סדרת סרטונים אשר כוללים מידע, כלים והנחיות שונות לטיפול בית שותפים: המוסד לביטוח לאומי, קרן וואהל
קליטת חבר חדש בדירקטוריון החברתי
קלטתם מועמד חדש לדירקטוריון, שעונה בדיוק על מה שהארגון שלכם צריך, והיא או הוא גם נלהבים מאוד להצטרף. אז איך מתחילים? ארבעת מפתחות ההצלחה לתהליך קליטה אפקטיבי
השתתפות נוער עם מוגבלויות בפעילות השכבה הבוגרת בתנועת הנוער
המדריך נפתח בשני פרקים אודות עיקרי התפיסה שעומדת בבסיס התכנית. בפרק השלישי מוצג מודל ההשתתפות של החניכים. הפרק הרביעי מוקדש לתהליכי הסיום והפרידה בסניף. בפרק החמישי והאחרון מובאת סקירה על העבודה המשותפת עם המעטפת התומכת של החניך שותפים: משרד החינוך, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי, מועצת תנועות הנוער, קרן שלם, איגוד מנהלי […]