למידה מהבית: איך נעודד את השתתפות ומעורבות התלמידים?

נוצר ע"י ברק-מדינה, ערן; חצור, אורלי
מסמך/מצגת11 עמ'עברית2020

סוגיית ההשתתפות והמעורבות בלמידה מהבית מעסיקה את כלל בתי הספר בארץ, כנראה שאפילו בעולם. מסמך זה מציע עקרונות ודרכי פעולה על בסיס הניסיון והלמידה של 15 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים המשתתפים במעבדת הלמידה מרחוק בפריפריה, ניסיון שנצבר בשלושת השבועות הראשונים ללמידה מרחוק

שותפים: משרד החינוך

תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

פריטי ידע קשורים

מרכז למשפחה- השירות המשלים למשפחות לילדים עם מוגבלות

תורת הפעלה. שותפים: ענבר זייתון, אוסנת אביבי, נעמה. תגיות: אשלים, מרכזים למשפחה, מוביליות, השירות המשלים,משפחות לילדים עם מוגבלויות.

מסמך/מצגת 2022

אתגר ההזדקנות – תכנית העבודה של ג’וינט-אשל לשנת 2022

שנת 2022  היא השנה השנייה לתכנית החומש ה-11 של ג’וינט – אשל. התוכנית מבטאת מעבר מאסטרטגיה של פיתוח מענים להפצה רחבה בנושאים שהוגדרו כחסרים לאסטרטגיה של קידום ‘הזדקנות מיטבית’ בישראל.האימפקט שהוגדר הוא דחיקת התלות אשר יקודם באמצעות מהלכים רחבים, מוכווני מדדים ויעדים ברמת הפרט וברמת המערכות המטפלות בו, ובתוך כך: אוריינות דיגיטלית, חוסן אישי וניהול […]

מסמך/מצגת 2022

מפת מוביליות חברתית: צעירים 18-35

צמצום הקשר בין מאפייני הרקע של הפרט לבין יכולתו לממש בצורה מיטבית את כישוריו ויכולותיו: כיצד מקדמים את מאפייני הפרט בגילאי 18-35 המאפשרים מימוש מיטבי של פוטנציאל? שותפים: קרן רש”י, ג’ינדאס, יתד, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מכון ERI תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

מסמך/מצגת 2021

מוביליות חברתית-כלכלית | תמונת מצב וסקירה בינלאומית

מוביליות חברתית-כלכלית היא תזוזה או תנועה על סולמות תחומי החיים החברתיים-כלכליים בעולם משתנה. לתפיסתנו בג’וינט-אשלים, תחומי חיים אלה כוללים חינוך והשכלה, כלכלה ורווחה, בריאות, השתתפות במרחב דיגיטלי ומעורבות חברתית ושייכות. מטרת המסמך היא להציג תמונת מצב של המוביליות החברתית-כלכלית בישראל באופן משווה ולסקור מספר תכניות אסטרטגיות של מדינות בעולם לקידום מוביליות חברתית-כלכלית. החלק הראשון עוסק […]

מסמך/מצגת 2021
דילוג לתוכן
Send this to a friend