לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון

נוצר ע"י מור, פלורה
מסמך/מצגת222 עמ'עברית2006

עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה למערכות החינוך השונות, המבקשות ליעל את פעילותן החינוכית-טיפולית בקרב תלמידים בסיכון. שם השיטה החינוכית החדשה הוא התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

שותפים: משרד החינוך התרבות והספורט

פריטי ידע קשורים

הפוליטיקה של הזיקנה: האוכלוסייה המבוגרת בישראל בסדר העדיפות הלאומי

למרות שמחקרים ונתונים הסטטיסטיים מוכיחים כי הגיל הכרונולוגי אינו מגדיר זקנה, החברה והמדינה מגדירים שכל אדם מעל גיל 65 הוא זקן. לקביעה זו השלכות מרחיקות לכת על חייהם של הזקנים ומשפחותיהם. בספר אסופת מאמרים הבוחנים ומבקרים נושאים הנוגעים למעמדה ובעיותיה של האוכלוסייה המבוגרת בישראל

מסמך/מצגת 2002

טיפול בדמנציה בטכניקות תיקוף: מדריך למשפחה לשיפור התקשורת

הספר השני מתוך שלושה העוסקים בשיטת פייל. בספר זה מסבירה המחברת איך להבין זקנים חסרי התמצאות, איך לפתח את התקשורת איתם ומדוע חשוב להקפיד להפגין אמפתיה לחולים. כמו כן מופיעות דוגמאות כיצד פועלת שיטת התיקוף במצבים אמיתיים בחיי המשפחה שותפים: המוסד לביטוח לאומי

מסמך/מצגת 2015

משא הטראומה: התמודדות מתמשכת עם נפגעי משבר וטראומה בין כותלי בית הספר

הספר מתבסס על הניסיון הרב שנצבר במהלך פיתוח והפעלת תכניות אשר עסקו בקידום יכולת התמודדות של עובדי חינוך, טיפול ורווחה עם נפגעי טראומה, התעללות והזנחה. הספר מציג תפיסת עבודה חינוכית פסיכו-חברתית המבוססת על ידע וניסיון מקצועי שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2008

אבהות ואלימות: מדריך להתערבות קבוצתית עם גברים אלימים כלפי בת זוגם

בספר זה מוצגת תכנית התערבות, שבבסיסה עומדת ההנחה כי אבהות איננה מיומנות בלבד אלא נובעת ממבנים פנימיים אשר יש להתבונן בהם ובגורמים להיווצרותם כדי להשפיע עליה שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אוניברסיטת תל אביב

מסמך/מצגת 2006
Send this to a friend