לראות את הילדים: מדריך ליצירת סביבה חינוכית מגדלת לתלמידים בסיכון

נוצר ע"י מור, פלורה
מסמך/מצגת222 עמ'עברית2006

עניינו של ספר זה הוא שיטת הדרכה חדשה למערכות החינוך השונות, המבקשות ליעל את פעילותן החינוכית-טיפולית בקרב תלמידים בסיכון. שם השיטה החינוכית החדשה הוא התפיסה החינוכית הפסיכו-חברתית

שותפים: משרד החינוך התרבות והספורט

פריטי ידע קשורים

סיפורים שסיפרו לי מטופליי: התמודדות מעשית עם שאלות, לבטים ומצבים גופניים בגיל ההזדקנות

ספר זה עוסק בזקנה מנקודת המבט של המטופלים המבוגרים עצמם. מטרתו לשפוך אור על התהליכים הפיזיולוגיים והפתולוגיים שמתרחשים בגיל המבוגר. הספר מקנה ידע והבנה של תהליכים שכיחים בקרב בני הגיל השלישי ואף שואף לסייע במניעת בעיות ותופעות העלולות להופיע

מסמך/מצגת 2012

יחביאנו צל ידו: מחשבות אור וצל בעיתות נגיף ומחבוא

שיריה של אריאלה גורדון יוצרים דיאלוג מעניין ומקורי עם שיריה של כלתה, שני. שתיהן מנסות לעבד את החוויה הפנימית בעקבות משבר הקורונה הכלל-עולמי שפוקד אותנו שותפים: קרן וואהל

מסמך/מצגת 2020

שותפות אחד: ספר התורה – מודל העבודה היישובי לגיל הרך

בספר זה מתואר תהליך הפיתוח של תוכנית שותפות אחד לקידום הגיל הרך בחברה הערבית. המודל כולל ארבעה סוגי מענים: העשרה, מניעה וקידום התפתחות, איתור וטיפול. הספר מתאר את מרכיבי התוכנית והליכי הפיתוח וההטמעה שלה שותפים: ממשלת ישראל, פדרציה יהודית סן פרנסיסקו

מסמך/מצגת 2017

ילדים והורים במרכז: סוגיות מקצועיות בעבודת מרכזי ילדים הורים

בספר זה תיעוד העבודה המקצועית המתבצעת במרכזי ילדים-הורים. מטרת התיעוד לספק ולהפיץ ידע על אודות עקרונות המודל ודרכי עבודתו, וכן לשתף אנשי מקצוע אחרים בניסיון המקצועי שנרכש בתחום הטיפול בילדים בסיכון ובהוריהם שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2008
Send this to a friend