מיפוי דרכי הפעולה של בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים לקידום התלמידים המתקשים: מחקר חוזר

נוצר ע"י בן-רבי, דליה; ברוך-קוברסקי, רות; קונסטנטינוב, וצ׳סלב; רותם, רונלי; כהן-נבות, מרים
מסמך/מצגת7 עמ'עברית2014

המחקר המוצג בדו״ח זה ממשיך מחקר שנערך בשנת 2006 ופורסם ב-2009. המחקר הנוכחי נערך בשנת 2012 והוא נועד לספק תמונה עדכנית על התמודדות בתי הספר עם צורכי התלמידים המתקשים לאור השינויים שחלו במערכת החינוך מאז איסוף המידע במחקר הראשון

שותפים: משרד החינוך, סנדלר אנני

 

פריטי ידע קשורים

The Next Normal: Consequences and Opportunities

A presentation exploring the consequences and opportunities of the Covid-19 pandemic, based on discussions with experts, studies, articles and reports from Israel and beyond

מסמך/מצגת 2020

סקר ועדים מנהלים 2019

מיפוי המאפיינים, תחומי הפעילות ואופן ההתנהלות של ועדים מנהלים בארגונים חברתיים

מסמך/מצגת 2019

עידוד בשיטת נקודה: תכנית בית-ספרית לטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז ADHD

תכנית עידוד היא תכנית ניסיונית שמטרתה לספק שירות הוליסטי במסגרת בית הספר הכולל אבחון וטיפול בילדים הסובלים מהפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות וייעוץ והדרכה להורי הילדים ומוריהם. התכנית פועלת בשיטת נקודה, המדגישה את הקשר בין נוירולוגיה להתנהגות שותפים: משרד הבריאות, עיריית ירושלים, קרן מנדל ברמן למחקר על ילדים עם מוגבלויות

מסמך/מצגת 2008

הנגשת שירותי משפט לאנשים עם מוגבלויות: ממצאי ביניים

מטרתה המרכזית של התוכנית היא לספק לעורכי הדין מטעם הסנגוריה הציבורית, הפרקליטות והסיוע המשפטי, אשר מקבלים לידיהם תיקים בהם מעורבים אנשים עם מוגבלות, ידע וכלים, אשר יאפשרו להם לספק שירות מותאם ומונגש לאוכלוסייה זו. מחקר ההערכה לווה את התוכנית, ובחן את מידת ההשפעה של ההכשרות המתקיימות במסגרתה על עורכי הדין הפועלים בשלוש היחידות השונות של משרד […]

מסמך/מצגת 2020
Send this to a friend