מיפוי דרכי הפעולה של בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים לקידום התלמידים המתקשים: מחקר חוזר
המחקר המוצג בדו״ח זה ממשיך מחקר שנערך בשנת 2006 ופורסם ב-2009. המחקר הנוכחי נערך בשנת 2012 והוא נועד לספק תמונה עדכנית על התמודדות בתי הספר עם צורכי התלמידים המתקשים לאור השינויים שחלו במערכת החינוך מאז איסוף המידע במחקר הראשון
שותפים: משרד החינוך, סנדלר אנני
פריטי ידע קשורים
The Next Normal: Consequences and Opportunities
A presentation exploring the consequences and opportunities of the Covid-19 pandemic, based on discussions with experts, studies, articles and reports from Israel and beyond
סקר ועדים מנהלים 2019
מיפוי המאפיינים, תחומי הפעילות ואופן ההתנהלות של ועדים מנהלים בארגונים חברתיים
עידוד בשיטת נקודה: תכנית בית-ספרית לטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז ADHD
תכנית עידוד היא תכנית ניסיונית שמטרתה לספק שירות הוליסטי במסגרת בית הספר הכולל אבחון וטיפול בילדים הסובלים מהפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות וייעוץ והדרכה להורי הילדים ומוריהם. התכנית פועלת בשיטת נקודה, המדגישה את הקשר בין נוירולוגיה להתנהגות שותפים: משרד הבריאות, עיריית ירושלים, קרן מנדל ברמן למחקר על ילדים עם מוגבלויות
הנגשת שירותי משפט לאנשים עם מוגבלויות: ממצאי ביניים
מטרתה המרכזית של התוכנית היא לספק לעורכי הדין מטעם הסנגוריה הציבורית, הפרקליטות והסיוע המשפטי, אשר מקבלים לידיהם תיקים בהם מעורבים אנשים עם מוגבלות, ידע וכלים, אשר יאפשרו להם לספק שירות מותאם ומונגש לאוכלוסייה זו. מחקר ההערכה לווה את התוכנית, ובחן את מידת ההשפעה של ההכשרות המתקיימות במסגרתה על עורכי הדין הפועלים בשלוש היחידות השונות של משרד […]